Pagina's

donderdag 19 januari 2017

A Golden Star


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ja.....het is bijna 24.00 uur op het 3d-plaatje dat 
in het midden van dit kerstornament hangt.
Door het visdraad kan het middengedeelte draaien.

Ook heb ik heel even wat geborduurd.
....een STER met gouddraad.

Alle randen heb ik met distress inkt bewerkt en ook hiermee
Bits & Pieces no. 11 en Bits & Pieces no. 43 gestempeld.

Met deze kerstbal wil ik meedoen aan:
Challenge 1 bij CraftAddiction

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 19
Crealies stempels/stamps:
Bits & Pieces no. 11 Bits & Pieces no. 43

Naar wie deze kerstbal toe zal gaan weet ik nog niet,
maar voorlopig ligt deze nog wel in de kerst-voorraaddoos.
Waarin bewaren jullie de kerstkaartjes voor 2017?

Liefs Wilma

11 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, mooie ster.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart ! Momenteel staan ze bij mij in een mandje op de kast, maar dat zal zo niet kunnen blijven denk ik, ik weet nog niet hoe ik ze darna ga bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kerstkaartje Wilma...en die geborduurde ster is een heel leuk detail...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie !
    Mooi , het borduurwerk op de ster !
    Groeten Ineke DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Wilma!
    Groetjes Monique
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kerstkaart!
    ik bewaar mijn kerstkaarten in een grote blikken doos met kerstmotieven.
    Fijn dat je er weer bij bent met een donderdags kerstkaartje!
    groetjes
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Oh dat is weer een heel gaaf kaartje,
    leuk geborduurd ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt kaartje. Dank voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This ornament card is so very pretty and elegant! I'm so glad you joined us at CHNC Extra with this beautiful card! :)

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.