Pagina's

vrijdag 20 januari 2017

Happy Birthday.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Deze blogpost is tot stand gekomen dankzij mijn vriendin Marjo,
want zij gaf mij, voor mijn verjaardag, een workshop cadeau.
Ik heb een tijdje moeten wachten, maar dan krijg je ook wat,
namelijk een workshop onder leiding van Annelies Sanders,
bij The Stamping Cottage in Schaijk. Dank je wel Marjo.

Het Kraft papier heb ik op kleur gebracht met Distress inkt
en de stempel van de papavers heb ik ingekleurd met
Caran d'Ache Luminande Kleurpotloden.

Het kaartje heb ik thuis afgemaakt, want ik vind het toch
wel handig om een verjaardagskaartje op voorraad te hebben.

Crealies stempel/stamp:
Even niet opletten, gefocust op het inkleuren van dit kaartje,
en dus weet ik nu niet van welk merk deze stempel is.
Mocht jij het wel weten.....schrijf dat dan in je reactie.

Alvast bedankt voor de moeite en liefs Wilma

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Wilma ! Dat is inderdaad een leuk kado zo'n workshop ! Ik ken de stempel niet maar hij is erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellig kleurrijk kaartje, heb ook geen merknaam voor de stempel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    wat een mooie kart! Heel anders dan we van je gewend zijn, maar wat een prachtige kleuren . Leuk kado zo'n workshop.
    Ben benieuwd of we meer van dit soort kaartjes gaan zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, erg mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Een prachtige verjaardags kaart ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.