Pagina's

maandag 29 mei 2017

Crealies and Papicolor together


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag laat ik, in woord en beeld,
zien hoe ik mijn creaties maak.

Ik start met het 3d-plaatje waar
ik de grootte van de cirkels op
298930 hagelwit heb ik, van
Crealies, met Crea-Nest-Lies
XXL no. 49 2 cirkels en 1 frame
gestanst en uit Cardstock Original
no. 298946 paars 1 frame
dat in het witte frame past.

Vervolgens heb ik 4 labels gestanst en
1 versiering voor de opening.

Van harte 2 maal gestanst en alle
randen met paarse inkt bewerkt.
Met Bits & Pieces no. 30 gestempeld.

Bits & Pieces no. 63 heb ik
met VersaMark gestempeld,
daarop embossingpoeder gestrooid
en met een heattool verhit.

Het raster gestanst uit hagelwit
grootste cirkel geplakt.

Met Set of 3 no. 44 en
Duo Dies no. 44 vlinders gestanst.

En dit is het gehele label.....ook
te zien op het Papicolor blog.

Een close-up waarop de dotjes
van de label-stansen en de Bits &
Pieces goed te zien zijn en.....

nog een close-up van de mooie vlinder.

Papicolor items:
Cardstock Original no. 298946 paars

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies Extreme
Labels & Tags no. 7
Partz no. 3
Decorette XL no. 3

Crealies stempels/stamps:
Bits & Pieces no. 30
Bits & Pieces no. 63
   
   

Bedankt voor het langskomen
en graag tot ziens.

1 opmerking:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.