Pagina's

zondag 18 juni 2017

Crealies Workshopkaart


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Op 12 mei heb ik, tijdens een workshop en onder
begeleiding van Miranda, deze kaart gemaakt.
Miranda, Annelies en de andere aanwezige dames.....bedankt.

Ik heb gespeeld met 2 kleuren inkt en een ronde gelli plate.
Op de gelli plate heb ik Masks & More Mini no. 103 gelegd,
een print gemaakt en daarna met de gelli plate een afdruk
op het papier gemaakt. Op de hoekjes van Double Fun no. 29
en op de bloemen heb ik Bits & Pieces no. 67 gestempeld.

Dit zijn de bloemen van Uno no. 36 en Set of 3 no. 36.

Crealies stansen/dies:
Uno no. 36
Double Fun no. 12
Crealies stempels/stamps:
Bits & Pieces no. 67
Bits & Pieces no. 70
Crealies Masks & More:
Masks & More Mini no. 103
  
  
   

Liefs Wilma


4 opmerkingen:

  1. Wow wat een schitterende kaart wilma. Echt gaaffff

    Groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart, de bloemen zijn super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een waar kunstwerkje!!!
    Super zacht en sfeervol!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.