Pagina's

zaterdag 23 september 2017

Second X-tra.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit is het tweede kerstkaartje dat ik donderdag al had
willen laten zien. Door verschillende omstandigheden ging
dat niet lukken, dus vandaag de "schade" maar ingehaald.

tegelijkertijd met X-tra no. 118 uit wit karton gestanst.
Ditmaal heb ik wel alle kleine onderdelen verwijderd.

De X-tra no. 118 heb ik, verhoogd met foam, terug geplaatst
edaarachter geel karton gebruikt om de stans
mooi uit te laten komen.

Crealies stansen/dies:
  

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:
Sept. Challenge CHNC extra
Challenge 352 CHNC
Challenge 44 A Snowflakes Promise

Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for playing with us at CraftyHazelnut's Christmas Challenge Extra for September!
    Monica - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.