Pagina's

zondag 15 oktober 2017

Hochanda-tv Crealies Card no. 2


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

En dan komt hier het tweede kaartje
dat ik heb gemaakt voor
Hochanda-tv met Crealies producten.

Dit is de link.....https://www.hochanda.
com/Cinemas/19767/2017-10-14/14/
Introducing-CREAlies

Kopieer de link en open deze in
een nieuw tabblad of  maak de link
blauw, klik met de rechtermuisknop op
de link en ga naar (zie voorbeeld)


Voor dit kaartje heb ik o.a. alle
gebruikt.

En dit is de banner gemaakt met
Crea-Nest-Lies XXL no. 63
met bloemetjes van Partz no. 13
en Partz no. 16Het "raster"
is van Decorette XL no. 10.

Alle stansen van Crea-Nest-Lies
 XXL no. 42 steeds een
klein stukje opgeschoven.

Liefs Wilma

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 63
Decorette XL no. 10
  
  
www.all4you-wilma.blogspot.com I am DESIGNER for Crealies 2017

5 opmerkingen:

  1. Gaaf gedaan Wilma. Wat een leuke kaart. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi appart kaartje erg leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder kaartje!
    Word er duizelig van 😵.
    Schattige bloempjes.
    Heel leuk gemaakt!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje Wilma...Ik wordt er ook een beetje daisy van als ik ernaar kijk...Maar wel heel leuk gedaan
    Ik sla de link op van die filmpjes...kan ik op een ander keertje op mijn gemakkie eens kijken

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, you created such an amazing card, Wilma!!! Very nice layout and unique technique you used:)
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.