Pagina's

zaterdag 21 oktober 2017

Papicolor and Crealies


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Helaas ben ik heel erg laat met
het plaatsen van dit kaartje met
de bijbehorende uitleg. Toch wil ik
e.e.a. hier nog graag laten zien.

Ik vind het geweldig om het
Papicolor karton te mogen
combineren met de stansen

heb ik uit Cardstock Original
no. 298948 mosterdgeel
3 oplegvellen gestanst.

Met Only Inside no. 04 het strookje
met de hartjes gestanst, met X-tra
no. 103 het open gestanste deel
aan de rechterkant en met Tekststans
no. 16 Van harte en dit allemaal
uit het mosterdgele karton.


Nu komen alle witte onderdelen
en het met fineliners
ingekleurde stempeltje.
Hiervoor het ik met Crea-Nest-
gestanst en  met Partz no. 16
het kleine bloempje.

Na alles op elkaar geplakt
te hebben, waarvan sommige
onderdelen met foam, ziet het
Papicolor felicitatie-kaartje er zo uit.

En dit is nog een close-up.....mooi hè?

Papicolor items:
Cardstock Original no. 
298948 mosterdgeel

Crealies stansen/dies:
Only Inside no. 04
X-tra no. 103
   
  
 
www.all4you-wilma.blogspot.com I am DESIGNER for Crealies 2017
www.all4you-wilma.blogspot.com for Papicolor

4 opmerkingen:

  1. Prachtige opbouw van je kaart. Mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Wilma.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje weer Wilma...hele mooie stansje heb je gebruikt met dat mooie papicolor papier

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, super die kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.