Pagina's

donderdag 19 oktober 2017

Prettige Feestdagen

Christmas Card 26-2017 www.all4you-wilma.blogspot.com, Crealies Create A Card no. 14, Tekststans no. 102, Backgroundzz no. 04, Bits & Pieces no. 11 and Bits & Pieces no. 39

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Hoe gaat het met jullie?
En met het maken van kerstkaartjes?
Dit is "officieel" mijn 26ste kerstkaartje
van dit jaar. "Officieel" omdat ik
de kerstkaartjes die ik gemaakt heb
voor Papicolor en Crealies niet meetel.

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:
Okt. Challenge CHNC extra
Challenge 355 CHNC


Dank jullie wel voor het langskomen
en graag tot ziens.

Liefs Wilma

Papicolor items:
Cardstock Original no. 298935 steenrood

Crealies stansen/dies:
Bits & Pieces no. 39
  
 

21 opmerkingen:

  1. Mooie aparte kleurencombi Wilma. Het model is ook altijd erg leuk en dankbaar om te gebruiken. Succes er mee. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Wilma. Leuk model.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk model kaart, en hele gave kleuren heb je gebruikt

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt. Met mijn kerstkaartjes gaat het heel goed, ik denk dat ik er al meer dan 100 gemaakt heb.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en wat een leuke draai heb je weer gegeven aan de Crealies dingetjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk model voor je winterse kaart Wilma. Grappig om zo een "helling" te stempelen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Wilma !!!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, mooi model, mooie kleuren en super versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart weer Wilma!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart, tof model!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grtz.Colien {DT 52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Nou Wilma,met mijn kerstkaarten gaat het niet zo goed.
    Een beetje weinig tijd ,wat wel jammer is ,want ik doe t graag.
    Deze kerst kaart is super mooi gemaakt en een gaaf model,

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Wilma. Leuk die achtergrond gemaakt met stencils. Leuk plaatje.
    Met mijn kerstkaarten makerij gaat het aardig goed, al heb ik nog wel een stuk of 30 nodig. Ik zie wel of het lukt. Anders nog wat "snelle" kaartjes maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke kaart in deze kleurtjes Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kerstkaartje Wilma...leuk modelletje weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi!! Bijzondere kleuren heb je gekozen voor deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fab card

    Thanks for joining us at Christmas Sparkles this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superbe carte Wilma, très joli pliage pour un magnifique effet, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This looks like a lot of work and you have created an interesting and really different card.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is just the cutest card ever and just perfect for our challenge over at Sparkles Christmas Challenge "Christmas is for Kids (A card suitable for a child)" good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A very beautiful card. Congratulations. Thank you for sharing with us at 52 {Christmas} Card Throwdown - Myrna DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.