donderdag 31 maart 2016

Fijne Kerst.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag ga ik naar de KKD-beurs in Den Bosch,
de Knotsgekke kaarten- en Scrapdagen.
Ik ben benieuwd wie ik daar zoal ga tegenkomen!

Ook is het vandaag weer kerstkaarten-donderdag
en met dit kleine kerstkaartje wil ik meedoen aan:

En dit is het volledige easel-kerstkaartje.
Nee, dit zijn niet mijn favoriete kleuren, maar wel
van degene voor wie dit kaartje bestemd is.

Crealies items:
 
  
 

Ik ga niet alleen vandaag, maar ook morgen naar de KKD.
Morgen kun je mij vinden bij stand 170/170A van Crealies.

Graag tot straks of tot morgen.....ik heb er zin in.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kerstkaartje Wilma...zo leuk in deze frisse kleurtjes...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...