Pagina's

zaterdag 29 april 2017

3 Minis from Crealies in a Row


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Misschien weten jullie het nog of misschien
is het jullie ontgaan, maar op 9 maart j.l.
hebben we een super gezellige DT-dag
gehad bij Annelies in Amersfoort en om
Annelies en William te bedanken
voor hun gastvrijheid en het lekkere
eten, had ik een koffertje gevuld met 3
bonbonnetjes. Ik hoop dat de bonbonnetjes
in de smaak zijn gevallen! Het koffertje
heb ik gemaakt met Create A Box Mini no. 7.

Er zijn nog meer Crealies Create A Box
Mini's, nl. dit lantaarntje, dat ik gemaakt

En dit pillowboxje heb ik gemaakt

Dit is 1 van de 2 vogeltjes van
Kunnen jullie vrolijk worden van
deze vogeltje? Nou.....ik wel!

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 1
  
 
3 Mini's in mini op een rijtje.

Bedankt voor het langskomen, voor
de reacties, zowel hier als op het
Crealies blog, en tot een volgende keer.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. Geweldig gedaan dat koffertje Wilma. Ik heb het jaren geleden al eens gemaakt. Maar dat kan ik nu niet meer. Geeft niet,ik kan best nog wel veel andere dingen.grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke weg gevertjes dat valt altijd wel in de smaak groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning projects. Great job!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke creaties. Wat een schattige vogeltjes.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creaties gemaakt. Wat gezellig zo gezamenlijk dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.