Pagina's

donderdag 27 april 2017

Hugs for the snowman.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag laat ik een kerstlabel zien met heeeeel, heeeeel
veeeeel cirkeltjes. De kleinste cirkeltjes heb ik gestempeld
en wel met Bits & Pieces no. 53. De cirkels, die "uitsteken",
heb ik gestanst met Decorette XL no. 11 en deze heb ik
doormidden geknipt. De grootste cirkels heb ik gestanst
met Crea-Nest-Lies XXL no. 49 en daarop gestempeld

Wat vinden jullie van deze stempel?
Ik vind hem super gaaf.

Papicolor items:

Crealies stansen/dies:
Crealies stempel/stamp
Met een lekkere knuffel neem ik afscheid.....
brrrrr.....wel een beetje koud.....nietwaar!

Liefs Wilma

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er echt prachtig uit Wilma. Heb vandaag ook een Crealies kaartje gepost. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk met al die cirkeltjes ! Mooie kleuren heb je gebruikt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma in een mooie kleurencombinatie! De Bits & Pieces stempel gaat op mijn wensenlijstje ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Wilma en die warme knuffels kunnen we gebruiken. Dank zij de IJsheiligen. Het is 90 jaar geleden, dat het zo lang erg koud was aan het eind van de winter. Het kan tot half mei duren.Ik weet wel wat leukers. hihihi
    grt leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.