Pagina's

zaterdag 24 juni 2017

Sunburst or Starburst?

  

Hoi,  hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag is het de derde dag van een nieuwe blogestafette.

De achtergrond van deze kaart heb ik gemaakt tijdens
een workshopgegeven door Miranda Degenaars bij Crealies.
Ook heb ik het begin gemaakt met Masks & More Mini no. 103,
thuis met Caran d'Ache kleurpotloden gekleurd en nog later met
Bits & Pieces gestempeld en natuurlijk de kaart verder afgemaakt.

Met Bits & Pieces no. 80 heb ik op de bloemen van Uno no. 35
en Set no. 35 gestempeld en de bloemen van groot naar klein
langs de rand bovenop Masks & More Mini no. 103 geplakt.

Op deze foto zie je Bits & Pieces no. 80 nog een keer.

En op deze foto zijn Bits & Pieces no. 79
en Bits & Pieces no. 81 te zien.

Liefs Wilma

Crealies stansen/dies:
Crealies stempels/stamps:
Crealies Masks & More:
 
   

3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan hoor! Dit zijn echt kaarten war je even voor moet gaan zitten dank ik! Maar het resultaat is prachtig! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.