Pagina's

donderdag 6 juli 2017

Another Christmas in July.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit kerstkaartje stond al op het Crealies blog.
Christmas in july.....zonder kerstman maar met een kerstster.
Het eerste halve jaar ligt al weer achter ons
dus de Kerstdagen komen langzaamaan dichterbij.

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:
July Challenge CHNC extra
Challenge 340 CHNC
Challenge 41 A Snowflakes Promise

De basis heb ik gemaakt met Crealies Create A Card no. 14.
De prachtige mandala-stans no. 101 geeft net iets X-tra's.

Decorette no. 13 heb ik 2x gestanst.
De stans uit lila karton heb ik bovenop de rechthoek geplakt
en de stans uit hagelwit karton eronder.
De opening is gemaakt met Crea-Nest-Lies XXL no. 62.
Alle randjes heb ik bewerkt met inkt.

Liefs Wilma

Crealies stansen/dies:
   

12 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, heel mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Wilma!Ook je vorige kaartje vind ik super. Zo fleurig en kleurig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kerstkaartje Wilma, wat een gaaf modelletje is het geworden...Leuk gedaan!!!

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje ,mooie kaartvorm.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en wat een mooi stansen heb je weer gebruikt. Super die decorettes. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart! Super gedaan...
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi, Wilma!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kerstkaart Wilma in mooie kleuren. Leuk model ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kaart ! Mooie kleuren, mooi model en supermooi versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een schitterende kaart !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.