Pagina's

donderdag 20 januari 2011

Nog een dubbele schuifkaart

Deze keer als beterschapskaart
voor Joke.

Trek aan het lintje of koordje en
aan 2 zijden verschuift "iets".

Ik vind dit zo'n geweldig model dat
ik het zeker nog vaker ga maken.

Deze kaart lijkt hetzelfde gemaakt
als de eerste schuifkaart op mijn
blog, maar schijn bedriegt.
Het schuifgedeelte heb ik dusdanig
aangepast dat het plastic aan de
zijkanten niet meer te zien is.
Hiervoor heb ik 2 inkepingen gemaakt,
van ± 5cm op 0,5cm van zowel de boven-
als de onderkant, in het gedeelte van 8,9cm.

Beterschap, Get well soon, Uitschuifkaart, Slide-out card, Bloemen, Flowers, Spacers, Blaadjes, Leaves, Kikkers, Frogs, Papicolor, All4You, ALL4YOU,

Gebruikte materialen:
Kaart paars 180 grams papier
15cm x 27,9 cm van Papicolor
Rillen op 1cm, 10cm en 19cm
Inlegvellen Jasmine Plasma Purple
2 stuks 14,9cm x 8,8cm
Oplegvel 13cm x 8cm (uit
een kartonnen tasje geknipt)
Plastic strook van 3cm x 30cm
Spacer beads zilver Ø 2cm
Duo Corner Punch van Avec
Foampads 1mm
Dubbelzijdig plakband
Strass-bloemen paars Ø 1cm
Bloemen zilver Ø2cm
Domestuds paars nr. 54 Ø 3mm
Cirkelpons Ø 1,5cm
Strass-lijm van Rico Design
Vlinder zilver
Splitpen lila in de vorm van een bloem
Parelkoordje lila ± 10cm
Ponsje van een kikker

Teksten in het lettertype Tempus Sans ITC,
waarvan hieronder een gedeelte
Yesterday
Is history
Tomorrow
Is a mystery
But
Today
Is a Gift

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! hier nog met bloemetje erop :P

    Leuke website/blog, dat heb je toch weer goed voor mekaar gekregen!

    Ha det bra!
    de groeten uit Zweden,

    Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,

    Leuke schuifkaarten heb je gemaakt,
    Weer eens wat anders he!!!
    Komplimenten hoor.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.