Pagina's

zondag 19 juni 2011

Design Team Call

Op het Nederlandse uitdagingen Blog van Karen's Doodles 
staat een Design Team oproep.....het team is op zoek naar 3 nieuwe collega's. Omdat ik als fulltime "t ☺ huismoeder" wel van een nieuwe uitdaging houd.....heb ik de stoute schoenen maar eens aangetrokken en heb een mailtje gestuurd naar Renata van Miltenburg.
In de webwinkel van Karen's Doodles staan nog veel meer mooie digi's die ik graag zou willen gebruiken.....heerlijk, dat zou smullen zijn als lid van het Designteam. Helaas heb ik van Facebook en Hyves nog geen "ijs" gegeten.....maar zeg nooit nooit ☺☺☺
 
Bovenstaand bankje met een smikkelend meisje is het resultaat.....een lief klein meisje dat tussen de bloemen een ijsje zit te eten.....zelfs haar tong is een heel klein beetje wit ☺☺☺
 
Gebruikte materialen:
Linnenkarton licht-groen
Digistamp "Little Girl" van Karen Johnson
vanaf 1 juli "hier" te koop
Aquarel kleurpotloden
Retro ponsen medium en small
Doily Die DL103 Italian Flourish van Cheery Lynn Designs
Creatable LR0135 van Marianne Design
FLP011 van Nellie Snellen
Dubbelzijdig plakband
Foamtape 1mm
Papierlijm van Rayher

Liefs Wilma

Challenge nr. 3 bij The Emerald Faerie Garden (nr. 45)

36 opmerkingen:

  1. Succes met je DT call Wilma...naar mijn mening maak je een grote kans! Ik zal voor je duimen in elk geval!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HÉÉÉÉÉL erg leuk Wilma!!!!!
    Dit gaat hem helemaal worden....die kleur....geweldig!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Wat een leukerd is het!!
    Leuke kleur ook.
    Zal voor je duimen hoor!!
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woepie he, niet alleen dit is ijsje in om van te lekkerbekken :-) Wat een fantastische kaart heb je hier gemaakt! En als ik ze bij Karens Doodles iets mag aanraden.....bekijk dit blog..... en het nieuwe DT is gevonden. Succes Wilma, ik gun het je van harte!
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Wilma,
    wat een leuke kaart!
    gezellig ziet het eruit!
    hopelijk gaat het je lukken!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk what you have done - I like it very much!

    Charlotta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilma,wat een leuk project is dit, dit moet wel een goede kans maken. Het ziet er geweldig uit.

    Groerjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukertje, mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma

    Dit ziet er schatig uit.
    En zo'n liefe kleur.
    Super leuk gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo wilma, nou ik hoop dat ze je nemen, want wat jij maakt is gewoon schitterend.
    dit is geweldig heel erg mooi gemaakt en ingekleurd.
    succes met de dt call.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Wilma, je hebt een prachtige creatie gemaakt, ziet er echt heel mooi uit.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes, en succes met je DT call

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Poe hee wat een mooie creatie! Dat lijkt me als een heleboel werk maar het ziet er super uit!
    Succes met de DTcall
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Wilma,

    Wat fijn toch dat er fulltime 't'huismoeders zijn(ben er zelf ook een :)), het mooiste dat er is toch? Het is een pracht projekt geworden, als het aan mij ligt.....ik ga heel hard voor je duimen!! En die digi's daar zijn inderdaad super leuk. Nou, succes hoor!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje is dit geworden. Dit moet je een goede kans geven denk ik zo.
    Leuke kleurkeuze en een schattige digi.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creatie weer! Dat bankje is erg leuk. Veel succes met meedoen, maar dit zou toch zeker wel hoog moeten scoren!!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige creatie wilma
    Heel veel succes
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kaart, veel succes
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Wilma! Je bent bijzonder origineel.
    Succes met de uitdaging.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi Wilma!
    Succes hoor!

    Gr. Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woow, Wilma erg mooi gemaakt! wat een prachtige creatie is dit!! Heel origineel, heel veel succes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend gemaakt Wilma! Als je hier niet mee in het DT komt dan weet ik het niet! Prachtig gemaakt, echt leuk gedaan met alle bloemen!
    Ik zal voor je duimen! Succes!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel schattig, en gefeliciteerd met zoveel volgers.
    Komen ze bij je aanwaaien of zo?
    Ha ha ha, heel leuk hoor,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Met zulke schitterende creaties als de bovenstaande (en al je "oudjes" die we al hebben kunnen bewonderen!!) zal ik voor je duimen..maar nodig lijkt het me niet Wilma!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Wilma

    Ik vind het een super leuk kaartje,
    heel apart.

    Groetjes,
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hallo wilma,je creatie is super,mooie kleuren,veel succes bij deze DT CAll.
    gr Anja KDDT-NL

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat gaaf, hoe je dit meisje op een bankje geplaatst hebt Wilma!!
    Heel veel succes met de DT call.

    Groetjes, Bernadet
    Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel mooi deze kreatie veel sucses met de dt cal gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Wilma,
    Wat een prachtige creaties heb je gemaakt terwijl ik in verlof was. En deze(ook je andere trouwens)is zeker een plaatsje als designer waard. Ik zal heel hard voor je duimen!
    En ook dank voor je lieve reacties die je telkens op mijn blog plaatst.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schattige kaart Wilma lief dat meisje op het bankje als je hier geen kans mee maak dan weet ik het ook niet hoor Succes.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha Wilma,
    super dit bankje met het ijs etende meisje. Wat een schatje. Knap hoor, dat je je op hebt gegeven voor het DT team. Wens je heel veel succes enne .... jij kan het!! Je maakt de prachtigste creaties.
    Liefs van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig tafreeltje!! Echt heel erg mooi.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Tjonge, wat een fantastische kaart! Succes met de DT call!

    Veel liefs,
    Renata
    KD NL

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lovely creation, sweetie! Love the shape and the fresh look!
    Thanks for sharing it with us at Emerald Faerie Garden and good luck!
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super leuke creatie Wilma!
    Succes met de DT call!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  36. goh dat is een mooie kaart zeg. prachtig geworden hoor. en een schitternde kleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.