Pagina's

vrijdag 30 maart 2012

Shining Stars.


Hallo allemaal,

Helaas gaat het me niet lukken om voor het kerstalbum bij Tiets deze maand 4 kerstkaartjes te maken.....mijn duim wil nog steeds niet meewerken.

Toch wil ik dit kaartje, gemaakt begin maart, hier laten zien. Alle stippen op de sterren glitteren, maar helaas is dat op de foto niet te zien. Het 3d-plaatje is van Marieke's Design. De tekeningen van Marieke blijf ik mooi vinden. Jullie ook?

Gebruikte materialen:
Paars en lila linnenstructuur papier
Designpapier lila met glitter stippen uit een blokje van 
Art Talent
3d-plaatje van knipvel 2331 van Marieke's Design
Nestabilities "Stars Five" S4-092 van Spellbinders
Voor de tags Creative Tags CL CT 04 van Crealies
Voor de tekst "fijne kerst" Creative Shapes CL CS 20 
van Crealies

Liefs Wilma en een heel fijn weekend toegewenst.

27 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje beeldschoon.
    Jammer dat het nog niet zo wil met je duim, hoop dat het vlug beter gaat voor je.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig
    en sterkte met je duim
    hoop dat het toch gauw beter gaat .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kerstkaart wilma.
    succes met je duimpje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer van je duim Wilma, wat zul je balen!!!!! Dit is een beeldig kaartje, leuk zo lila voor de Kerst!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wilma en dat paars met lila heeft zo,n mooie uitstraling ook voor kerstkaarten , prachtig geheel heb je er van gemaakt Wilma.
    Beterschap met je duim hoop voor je dat het snel beter gaat.

    Fijn weekend

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een drama hé als je niet goed met je handen kan werken.
    Ik weet er alles van met Reuma in mijn handen.

    Je kaartje is goed gelukt en het glitter is best wel te zien hoor!!
    Ziet er leuk uit.
    Jammer dat je ze niet afkrijgt.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Wilma! Hopelijk gaat het snel wat beter!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je zou bijna in de stemming komen!
    Erg mooi.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat je duim nog niet wilt wat jij wilt, maar je kaartje mag er zijn hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,

    Jammer dat het met je duim nog niet zo lekker gaat doe gewoon rustig aan rust zal genezen.
    Je kaart is echt een plaatje en inderdaad de plaatjes van Marieke zijn inderdaad super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend van Je duim Wilma.
    Hopelijk gaat het gauw wat beter.
    Maar het is echt een prachtig mooie kaart geworden.
    Hij is echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww wat geweldige kleuren weer!!! Een super kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh...ik was al blij voor je....ik dacht hee ze kan weer een kaartje maken maar nee hoor...nog steeds die duim die niet mee wil werken...
    Maar je kaartje is heel mooi!!! Dat is dus weer meegenomen ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma,
    Ik vind het een prachtige kaart.
    Heel apart.
    En zeker de knipvellen van Marieke zijn erg mooi. Jammer voor je dat je nog zo'n last hebt van je duim.
    Beterschap en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou aan je kaartje is het niet te zien, dat je last hebt van je duim. Hij is weer heel mooi geworden. En in een mooie kleur.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goeiemorgen Wilma, ik ben aan mijn blog-inhaalronde begonnen en ga eerst bij jou maar complimenten achterlaten voor de mooie kaarten die je hebt gemaakt, Super hoor en dat met een zere duim begrijp ik. Lastig hoor, ik wens je snel vooruitgang ermee.
    Liefs, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Wilma... erg mooie kleuren.
    Sterkte met je duim.... hopelijk wil ie snel weer wél wat jij wilt!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,
    Jammer,dat je duim nog niet in orde is.
    Dit kaartje is weer zeer geslaagd,heel erg mooi.
    Ook ik kom niet deze maand aan de 4 voor Tiets toe.
    We hebben familie te logeren uit Spanje gehad en dan kom je nergens aan toe.Maar t huis is weer in oude staat dus dit weekend weer aan de slag.
    Groeten en voor jou ook een fijn weekend en sterkte met je duim

    WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Complimenten dat je in de voorjaarstijd (ok een maand terug dan) een kerstkaart kunt maken!!
    Mooi geworden!
    Vervelend van je duim! Hoop dat je snel hersteld!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf zeg! Ik ben dol op sterren. Mooie lay-out heb je gekozen.
    Sterkte met je duim.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi wilma
    een prachtige kaart en dat papier met die glimmende stippen ken ik:-))geweldig om die mooie sterren te bekijken
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie strakke kaart Wilma , en leuk zoals je die tags hebt gebruikt. Balen hoor die duim van jou , dacht dat het wat beter ging, maar nee dus.Zal voor je "duimen" dat het snel beter gaat.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie chique kerstkaart! Mooie kleuren en ik vind het plaatje ook heel erg mooi. Prachtige sterren heb je erbij gemaakt en leuk gedaan met de tekst! Nog beterschap met je duim, ik hoop dat het gauw weer wat beter zal gaan. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi kerst kaartje.
    en wat een leuke kleur.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een mooie rustige kaart, in mooie paarse kleuren!
    sterkte met je duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.