Pagina's

donderdag 1 november 2012

The continuation of.....


 Hoi, hoi allemaal,

Vandaag laat ik nog 3 "geweven" borders zien en ik hoop dat ik met deze foto's jullie een beetje kan inspireren.



Allereerst een foto van Creative Borders CL CB 21 en dan een foto met de "geweven" stroken.
Ik gooi heel weinig weg.....dus ook het gedeelte in het midden heb ik gebruikt.


Ook van Creative Borders CL CB 23 heb ik alles gebruikt.

Gebruikte materialen:
Voor de borders wit linnenstructuur papier geplakt op zwart glimmend papier
Garen zilver
Op de eerste foto
Op de tweede foto
Op de derde foto
Op de vierde foto

Liefs Wilma

8 opmerkingen:

  1. prachtig gedaan Wilma, vind het een heel mooi idee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer super gedaan, die uit je vorige post zijn ook mooi joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf. Zeker ook omdat je het in zwart/wit doet. Dat staat heel mooi bij elkaar.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi
    Ben benieuwd hoe het op je kaartje staat .

    Groetjes Marcella👍👍👍👋

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma, leuk om te zien al deze geweven borders! Je laat zo heel goed zien dat het met heel veel van de borders kan, je bent een kanjer! lieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wilma, was für eine schöne Idee hast Du gehabt, Wunderbar, aber man braucht auch viel Geduld.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,

    Niks weggooien, alles is bruikbaar,
    dat deed ik al...resultaat bakjes vol restanten, leuk hoor.[grapje}
    Ik wilde juist eens gaan opruimen en weggooien, maar....nu toch maar niet.
    Maar het ziet er leuk uit, zeker het proberen waard.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.