Pagina's

zaterdag 31 augustus 2013

Open Flowers Small.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit kaartje stond al op het blog van Crealies.

Heb jij de verpakking van de Open Flowers Small al gezien?
Ja? Dan heb je dit kaartje misschien al gespot.
Nee? Daarom laat ik dit eenvoudige kaartje hier zien.
Op de verpakking staan trouwens
diverse kaartjes.....allemaal gemaakt door  "Lieve Liesjes",
de designteam-leden

Voor dit kaartje heb ik
2 verschillende Open Flowers Small gebruikt.


Hier zie je de 2 gebruikte Open Flowers Small van dichtbij.
Er zijn nog 2 andere Open Flowers Small.
Kijk maar eens in de webwinkel.

Dit zijn de gebruikte Crealies-producten:
 

Nog een heel fijn weekend toegewenst.....en GENIET ervan.
Liefs Wilma 

24 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb ik hem gemist, maar hij is wel heel mooi, ze blijven het altijd goed doen witte kaartjes, mooie mallen gebruikt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so lovely. I have those embossing folders. I will have to give this wonderful layout a try.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Wilma, ik had hem al gezien, maar het blijft mooi in dat wit met die open bloemen overal, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma

    Prachtig gedaan weer en weer zo mooi in he WIT
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan wit toch mooi zijn! Fijn weekend Wilma

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    HOOG TIJ DAT IK BIJ JE LANGS KOM!!
    Ik heb je kaartjes weer bekeken hoor en deze witte geeft een super duidelijk beeld van de nieuwe crealies produkten. Maar ja dat is met alle mallen hè, je wil zoveel dingen aanschaffen, maar das niet zo goed voor de portomonnee, Ik ben wel op de beurs bij crealies geweest en heb wat van die gave kleine stempeltjes mee genomen. Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!! Fijn weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi zo helemaal in het wit!!

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!!! Volgens mij had ik al een reactie achter gelaten bij crealies, maar hij blijft mooi om naar te kijken.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan in het Wilma-wit. Superssss!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa die rechter heb ik nu ook, ik ga
    er snel mee aan de slag, wat een
    leuke bloemen zijn het.
    Jouw kaartje is echt weer super, hoe
    kom je op het idee, echt heel leuk ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    Ja, ik had hem al langs zien komen, het is weer een leuke witte kaart.
    Mooi zijn die open flowers, leuke stanzen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi wilma
    kan altijd zo genieten van jou prachtige witte kaarten,deze is weer erg mooi en sfeervol
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeeeeel erg kaartje Wilma...heel stijlvol zo in het wit....prachtige bloemenstansjes heb je gebruikt....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoals altijd weer prachtig gedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,
    wat een sueprmooi kaartje weer!Altijd weer mooi in wit..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart in een mooi design en met prachtige bloemen. Je bent in kei in het maken van chique, witte kaarten! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma,

    Dank je wel voor de leuke reactie op mijn blog!

    Een prachtige witte kaart met die mooie stanzen van Crealies in combinatie met embossing,

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ken ze niet,MAAR vind deze kaart wel HEEL erg mooi !!!!

    GRoeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wilma, schon wieder ein Meisterwerk in Weiss, bei dir kann man immer wieder was dazu lernen!
    Liebe Grüsse, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart, zo helemaal in het wit. Mooi chique.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig zo helemaal in wit.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.