Pagina's

zondag 25 mei 2014

Trio with Double Fun and Candy.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Hebben jullie gisteren de intro gelezen? 
Dat kan altijd nog.....klik dan HIER.

Vandaag laat ik voorbeelden zien die gemaakt zijn met
de nieuwe stansjes van Double Fun no. 05.....de Tickets.
Nu "hoor" ik jullie zeggen.....dat is wel heel erg makkelijk.
Laat ik het nou helemaal met jullie eens zijn.
Makkelijker kan bijna niet.....mooier misschien wel.

De grootste stans van Double Fun no. 05 stansen,
teksten stempelen, de Double Fun op een vierkant,
gemaakt met Crea-Nest-Lies XXL no. 08,
plakken en in het hoesje schuiven.


Ik heb ook nog een doosje gemaakt.
Een doosje met tabbladen waarbij de "tabjes" gemaakt
zijn met het kleinste stansje van Double Fun no. 05
en de tabbladen met Crea-Nest-Lies XXL no. 10.


Achter het "a-tabje" passen, adressen en/of afdrukjes van
b.v. Magnolia en achter het "c-tabje" iets van Crealies.


Hebben jullie echter geen tijd om een doosje
met tabbladen te maken, maar wil je toch snel zelf
iets maken.....gebruik dan de Double Fun no. 05
om labeltjes te maken.
Hang deze labeltjes aan een doosje, een bosje bloemen
of aan een fles wijn en je geeft een cadeautje met
een persoonlijk tintje.....labeltje, maar wel zelfgemaakt.

Gebruikte Crealies items:
  

Morgen laat Miriam haar creatie op het Crealies-blog zien.
Dus graag tot morgen.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. prachtig gemaakt ziet er goed uit Wilma.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma, wat gaaf weer! Jij zit ook vol ideeën, he? Het doosje met de tabbladen is heel mooi gemaakt. Ik ben al even gaan kijken naar de nieuw stansen.....
    Mooi, hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties weer, mijn complimenten.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOi Wilma, wat leuk gemaakt dit doosje met tabjes ideaal om je kaartjes in op te bergen. En ik zal proberen of ik de zin kan vinden. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.