Pagina's

woensdag 11 november 2015

BEDANKT


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

De workshop die ik mocht geven bij
Creatief Centrum Heesch zit er al weer op.
Bij deze wil ik ook MargĂ´t, Wim, Diana en Simone
van Creatief Centrum Heesch bedanken,
want alles was weer SUPER verzorgd.

Ook wil ik de deelneemsters bedanken.....voor jullie inzet,
voor jullie enthousiasme en ook voor jullie gezelligheid.
 Alle deelneemsters kregen van mij een naamkaartje.

Crealies items:
Duo Dies no. 5 Vlinders 1/Butterflies 1
Duo Dies no. 6 Vlinders 2/Butterflies 2
Duo dies no. 7 Vlinders 3/Butterflies 3
Duo Dies no. 8 Vlinders 4/Butterflies 4
Due Dies no. 11 Open Flowers Small 3
Duo Dies no. 21 Bloemen 12/Flowers 12
Duo Dies no. 23 Bloemen 14/Flowers 14
 

Graag tot ziens en liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Het zal best wel heel leuk zijn geweest. Maar voor mij een beetje veel te ver. hihihi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze buttons Wilma....fijn da jullie leuke workshops hebben gegeven...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke naam buttons heb je gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.