Pagina's

zaterdag 24 december 2016

A Christmas Baby Elephant.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit eenvoudig kaartje heb ik gemaakt voor het Papicolor blog.
Het is gemaakt met karton van Papicolor, stansen van Crealies
en een plaatje van Wild Rose Studio.


Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Papicolor items:

Crealies stansen/dies:
 
  

Met dit kaartje wil ik iedereen een Fijne Kerst toewensen.
Ik realiseer me dat niet iedereen blij is met/tijdens
deze dagen.....heel veel sterkte toegewenst.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:


  1. Schitterende kaart Wilma ☺

    Hele mooie kerstdagen met veel warmte en gezelligheid.
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just love all the purple...what a great design too!Thanks for joining us at the Christmas card Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for joining us at Christmas Card Challenges and good luck!
    Happy New Year!
    Monica - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card - love your embellishments. Thank you for joining in the Anything Christmas challenge at CHNC Extra for December.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.