Pagina's

vrijdag 8 februari 2019

New Flowers and New Leaves


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Heb jij gisteren alle nieuwe producten al gezien?
Je weet het.....terug kijken kan altijd nog!

Vandaag wordt het een drukke dag, want er
volgen nog 2 blogberichten op het Crealies-blog.
 Dit allemaal n.a.v. de nieuwe producten.

Met dit kaartje kan ik alle kanten op.....toch?
Het kan, al zeg ik dat zelf, als beterschaps-kaartje
of als sterkte-(condoleance-)kaartje de deur uit.

https://www.all4you-wilma.blogspot.com
Dit zijn de allernieuwste aanwinsten,
omringd door de nieuwe Duo Dies no. 56.

https://www.all4you-wilma.blogspot.com
De Duo Dies no. 54 heb ik laten "hangen".

Bedankt voor het langskomen
en graag tot ziens.

Liefs Wilma (voor/for Crealies)

Crealies stansen/dies:

Crealies Divers:
   
   

1 opmerking:

  1. Mooi! Ik kreeg een mailing met filmpje. Mooie nieuwe producten en je kaart is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.