Pagina's

zondag 12 juli 2020

Een doosje dat ruikt naar chocolaatjes! Gewiekste Eva


http://all4you-wilma.blogspot.com/2020/07/een-doosje-dat-ruikt-naar-chocolaatjes.html

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Mijn vriendin Marjo liet me een tijd geleden (nog voor
de coronacrisis) een doosje zien en ik vind het altijd
interessant om te zien hoe zo'n doosje dan in elkaar zit.
Dat doosje heb ik, wel ongeveer de helft kleiner, nagemaakt.
Het zijn 6 "driehoekdoosjes" op een strook papier en
die samengerold kunnen worden tot een nieuw doosje.

Bijna alles wat ik maak krijgt "even" een plaatsje
op de kast. Toen onze kleindochter Eva dit doosje
zag wilde ze het doosje zien en er aan ruiken.

Waarom wil je aan een doosje ruiken meisje?
Het antwoord van Eva:
Oma dit doosje ruikt naar chocolaatjes.
Oma: Hoe is het mogelijk dat een doosje naar
chocolaatjes ruikt als er nog nooit chocolaatjes
in hebben gezeten? Eva: Omdat wij
(Eva en Max) chocolaatjes zo lekker vinden.
 We hebben heerlijk gelachen en natuurlijk allemaal
een chocolaatje gegeten. Gewiekst.....nietwaar? 

http://all4you-wilma.blogspot.com/2020/07/een-doosje-dat-ruikt-naar-chocolaatjes.html
Het doosje kan met een mooi lintje dicht.

http://all4you-wilma.blogspot.com/2020/07/een-doosje-dat-ruikt-naar-chocolaatjes.html
En een impressie hoe het doosje eruit ziet zodra je
het uit gaat rollen.....nu nog zonder chocolaatjes.

Papicolor item:

Bedankt voor het langskomen en
neem zelf ook een chocolaatje.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt dit roldoosje Wilma...en zo leuk je verhaal dat het naar chocolaatjes ruikt...Ik kreeg gister een doosje ferrero roches...ideaal om daar ook zo een leuk doosje voor te maken...
    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een flauw vermoeden naar wie dit doosje toe gaat als er chocolaatjes in zitten, hahaha....super leuk model!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een slim meisje is Eva! Hahaha, ik vind dat ze gelijk heeft ;-). Het is een leuk doosje Wilma, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk verhaal, het is ook een echt Oma verhaal samen genieten!
    En het is ook een super gaaf doosje geworden ondanks dat daar een 'luchtje' aan zit......

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.