Pagina's

donderdag 6 augustus 2020

Chipmunks or Squirrels in Winter


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor dit kerstkaartje ben ik aan gaan spelen met
4 verschillende Crea-Nest-Lies XXL stansen om
zo brede of juist minder brede randjes te maken.

Meestal begin ik met het plaatje en "bouw" mijn
kaartje daaromheen op. Hoe doen jullie dat?

De 3 houten sterren op de verschillende laagjes
karton met stiksteek- en schulprandjes.

"Fijne kerst" is waarschijnlijk mijn meest
gebruikte kerststansje van Crealies.

Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 501 CHNC

Bedankt voor het langskomen
en graag tot ziens.

Liefst Wilma

Crealies Stansen/Dies:
  
 
http://www.all4you-wilma.blogspot.com Proud to be a designer for Crealies

12 opmerkingen:

  1. Dat zijn heel wat laagjes, heel mooi gemaakt.
    Fijn dat je er weer bij bent op kerstkaartendonderdag.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart met een leuke stempel, het verschilt bij mij de ene keer is het plaatje het uitgangspunt de andere keer het dp.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch al die lagen! Toffe kaart!
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig kaartje Wilma bedankt voor je deelname bij 52WTC>
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Wilma, leuk plaatje.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje en weer mooie stansen gebruikt! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, zo prachtig met die stansen en een schattig plaatje ! Ik begin ook met een stempel, en dan "bouw" ik er omheen... :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Wilma, leuke combi van rood en wit papier en houten sterren. Goh, hoe begin ik met een kaart, ik geloof dat het wisselt. Soms met een sketch, soms met papier en soms met een plaatje, kortom ik doe maar wat. Hahaha, dat roep ik altijd, maar ik weet natuurlijk wel wat ik doe ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een frisse kerstkaart Wilma, leuk met al die laagjes die verschillende randjes hebben. Bij mij wisselt de manier waarop de kaart tot stand komt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Wilma. Leuke stempel en je hebt de verschillende lagen er mooi omheen gebouwd. Bij mij wisselt de manier van opbouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een prachtig geheel geworden, je kerstkaart van deze week.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kerstkaartje in rood/wit, leuk al die laagjes!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging bij 52 WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.