Pagina's

donderdag 10 december 2020

Christmas ornament with Family Reunion - Kerst ornament met Family Reunion



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor dit ornament heb ik een free printable
van Beccy Muir geprint, gekleurd en

Het was weer heerlijk om even te
kleuren en ondertussen na te denken
in welke vorm ik de digi van Beccy,
Family Reunion zou kunnen stansen,
want het kaartje mocht niet vierkant zijn.
Ik heb er daarom maar een ornament
van gemaakt en dit ornament kan, met
een lintje, ook nog eens de boom in.

Als je op bovenstaande foto klikt
zie je iets beter hoe ik de bontrandjes
heb ingekleurd.....met een glitterpen.

Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 519 CHNC
Challenge 137 Make My Monday

Bedankt voor het langskomen
en graag tot ziens.

Liefs Wilma

Crealies Basis/Basic:

Crealies Stansen/Dies:
  

10 opmerkingen:

  1. Volgens mij vinden ze het geen leuke reunie hihi. Je hebt er wel een mooie kersthanger van gemaakt Wilma.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige familie op je kaart Wilma...leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige familie op je mooie kaart Wilma!
    Ik las dat je mijn kaart ontvangen hebt, fijn.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je kerstkaartje voor deze donderdag Wilma,zo mooi deze kerstbal opgemaakt...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze familie is er leuk, maar de gnome op je kaart die vandaag is ook tof! Dank je wel voor de leuke kerstkaart. Je hebt me meteen op een idee gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf model kerstbal, Wilma! Mooi met die sneeuwpopjes.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan Wilma.
    Ik vind dit een keileuke freebie van Beccy die je hiervoor gebruikt hebt en zo mooi uitgeprint in de kerstbal.
    Ook heel mooi gekleurd.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful creation.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A very clever idea, I am loving your design. Thanks for joining in our challenge at Make My Monday. Happy Christmas. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.