Pagina's

dinsdag 14 september 2021

Bloesem - Blossom. Van harte - Congrats. Gate Fold

Een blauwe felicitatiekaart (Gate fold) met witte oplegvellen en een plaatje van bloesem van een oude kaart. A blue congratulation card (Gate fold) with white overlays and a picture of blossom from an old card.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,


Van harte - Congrats


Dit is een fris en lente-achtig
felicitatiekaartje, waarvan
de afbeelding van een oude
felicitatiekaart komt. Ik heb 3 van
zulke kaartjes van mijn moeder
gekregen met de vraag om er
nieuwe kaartjes mee te maken.
Het moesten eenvoudige kaarten
worden. Tot mijn verbazing kreeg
ik ze later weer mee naar huis.
Mijn moeder vond ze wel mooi,
maar ze had er voorlopig
toch geen bestemming voor.

Bloesem - Blossom


Als ik de bloesem, blossom, zie,
krijg ik zin in de lente. Na alle
regen die we in de zomer hebben
gehad is ook het zonnetje van de
laatste tijd een welkome afwisseling.
Of hebben jullie liever regen?

Gate Fold

Een blauwe felicitatiekaart (Gate fold) met witte oplegvellen en een plaatje van bloesem van een oude kaart. A blue congratulation card (Gate fold) with white overlays and a picture of blossom from an old card.
Ik heb er een Gate Fold-
felicitatiekaart van gemaakt.

2 andere kaartjes


Binnenkort zal ik de andere
2 kaartjes laten zien.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma 


Crealies Stansen/Dies:

2 opmerkingen:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.