Pagina's

donderdag 21 oktober 2021

De beste wensen. Best wishes


Een kerstkaart met een 3d-plaatje van een klok, een champagne-fles, bloemen en klokken en een gestanste klok met ingelegde cijfers. A Christmas card with a 3D-image of a clock, a champagne bottle, flowers and bells and a punched clock with inlaid numbers.

Hoi, hoi, lieve  blogdinnen,

De beste wensen
Best wishes


Ik breng jullie "De beste wensen".
Kan dat nog beter? Het is bijna
24.00 uur en dat kan met
champagne worden gevierd.
Zelf drink ik graag glühwein.
Wat ik ook lekker vind zijn
appelflappen en oliebollen.
Wat vinden jullie lekker?

Close-up

Een close-up van de klok met de ingelegde cijfers. A close-up of the clock with the inlaid numbers.
Ja.....het is bijna 24.00 uur.

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 564 CHNC

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

I am proud to be a designer for Crealies

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje is het. Altijd leuk een klok voor Oud&Nieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Wilma....het is een stijlvol kaartje met de mooie klok!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart voor oud en nieuw!!
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie nieuwjaarskaart Wilma. Mooie kleur.
    Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke plaatje en stans
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie nieuwjaarskaart Wilma.
    Ik houd ook van oliebollen en appelflappen. Van Glühwein ben ik niet zo'n fan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jij bent al lekker aan het aftellen naar het nieuwe jaar! mooi kaartje!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk Wilma in deze tinten !!!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart! Die oliebollen en appelflappen gaan er bij mij ook wel in. Ik ben zelf wat minder groot fan van glühwein of champagne, maar dat hoeft de feestpret niet te drukken. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Wilma weer een super leuke kaart en ja oliebollen vind ik lekker, maar appelflappen zijn mijn favoriet. En ook glühwein gaat er wel in.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.