Pagina's

dinsdag 25 januari 2022

Van harte. Congratulations. Meisje met vleugels. Girl with wings


Een appeltjes groene met roze felicitatiekaartje met een bloem gemaakt (als achtergrond) met een stencil en inkt, en een plaatje van een meisje met vleugels. An apple green and pink congratulation card with a flower made (as background) with a stencil and ink, and a picture of a girl with wings.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Meisje met vleugels
Girl with wings


Dit felicitatiekaartje heb ik 
vorig jaar al gemaakt, maar op
mijn blog nog niet laten zien.

Folder


Het embossingfolder dat ik heb
gebruikt, heb ik vorig jaar
gewonnen met een kerstkaart.

Van harte - Congratulations

Een close-up waarop het geëmboste gedeelte goed te zien is. A close-up showing the embossed part.
Deze foto heb ik gemaakt om
te laten zien hoe mooi het
embossingfolder werkt.....
ook met 2 lagen papier erin.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stencilzz & Maskzz:

Set van 12 cirkelvormige stansen met een schulprand. Set of 12 circular dies with a scalloped edge. Set van 12 vierkante stansen met schulpranden. Set of 12 square dies with scalloped edges.
Set van 7 stansen om harten te maken met dubbele stiksteeklijn. Set of 7 dies to make hearts with double stitching line Set van 12 cirkelstansen met omgekeerde schulprand. Set of 12 circle dies with reverse scalloped edges. Set van 12 vierkante stansen met omgekeerde schulpranden. Set of 12 square dies with reverse scalloped edges.
Stans(en) voor "Van harte". Die(s) for "Congrats" (Dutch words). Stencil/Mask met bloemen (Rozet bloem A). Stencil/Mask with flowers (Rosette flower A).
I am proud to be a designer for Crealies

1 opmerking:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.