Pagina's

donderdag 17 maart 2022

Flip flap kaart. Flip flap card. Fijne kerst. Merry Christmas

Een witte, 3-voudige flip flap kerstkaart met oplegvellen met grijze en witte kerstbomen. A white, 3-fold flip flap Christmas card with overlays with gray and white Christmas trees.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Flip flap kaart - Flip flap card


diamond fold card, van de vorige week
heb ik voor vandaag een 3-voudige
flip flap kaart, flip flap card gemaakt.

Dilemma


Ik kreeg wel te maken met een
dilemma, want zoals jullie zien
staan de witte kerstbomen op kop.
Als je de kaart zo draait dat het
lintje aan de rechterkant zit,
dan staan de grijze kerstbomen
op kop. Dus daar heb je het dilemma.

Vraag


Hoe hadden jullie dit opgelost?

Een witte, 3-voudige flip flap kerstkaart met oplegvellen met grijze en witte kerstbomen. A white, 3-fold flip flap Christmas card with overlays with gray and white Christmas trees.
Als je aan het lintje aan de linker-
kant trekt "flippen" er 3 "flapjes"
omhoog. Hoe kom je anders aan
deze "rare" naam? Flip flap kaart.

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 585 CHNC
March Challenge CHPP

Crealies Stans/Die:

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart ik heb eigenlijk geen idee hoe dit op te lossen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartmodelletje!
    Je probleem is niet op te lossen toch met dit dessinpapier. Als je zo'n papier op een achtergrond gebruikt valt dit volgens mij gewoon minder op dan nu.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Flip flap kaart Wilma, helaas heb ik geen oplossing voor je, je belly band kaart is ook al zo`n Beauty, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk model. Met dit papier is het dilemma niet op te lossen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer een leuk kaartje dit probleem kun je niet oplossen dat hoort gewoon zo, volgende keer maak je hem gewoon anders om
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart!!
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet met de wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart in een leuk model Wilma. Met dit dessin-papier kun je dat niet oplossen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een top model !!!!
    En die bomen ....lekker zo laten !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig model kaart Wilma. En het kan niet anders dat er bomen op zijn kop komen zo...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje en leuk gevouwen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik weet niet of mijn bericht al eerder is geweest. Was bezig en druk ergens op en bericht weg! Maar goed een mooi kaartje en fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een geve flipflap kaart heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart.Ik had hem ook gemaakt en natuurlijk vergeten naar het patroon te kijken op het papier. Maar volgens mij is dit patroon zo, toch??? Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart heb je gemaakt, wat een leuk patroontje!
    Ik zou als oplossing nog eens het dessinpapier uitknippen, als ik genoeg papier zou hebben en er overplakken.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful interactive card.
    Melissa CHNC Christmas Design Team 2022
    "Sunshine HoneyBee"

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha, heel leuk! ik heb geen idee hoe ik het zou doen met die boompjes. Misschien papier nemen dat geen boven- en onderkant heeft? Ik zie nog niet hoe het werkt, maar dat kan ik misschien opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a beautiful card. I love the patterned paper and the interactive elements! Thank you for joining us at Craftyhazelnut's Patterned March paper challenge!
    Anna, Design Team

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.