Pagina's

dinsdag 21 juni 2022

Lente. Spring. Glitter


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Lente - Spring


Voor dit kaartje heb ik nog geen
bestemming. Ik kan er diverse
kanten mee op, een bedankkaartje,
een felicitatiekaartje of een kaartje
om iemand beterschap te wensen.

Glitter


Het groene glitterkarton geeft
dit kaartje extra "glitter".

Met een stencil en roze inkt heb
ik het witte fluweelkarton een
beetje kleur weten te geven.

Vraagje


Wat zouden jullie doen?

Close-up

Dit plaatje had ik 3d op kunnen
werken, maar ik heb er voor
gekozen om dit niet te doen.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

3 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een super mooie kaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Wolma heel mooi de glitter erbij. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je gemaakt Wilma. En ik doe dat ook vaak, alleen het onderste plaatje van ene 3D knipvel. Vind ik mooier.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.