Pagina's

vrijdag 2 juni 2023

Gemaakt voor Eve van Mirtillamente. Made for Eve from Mirtillamente

Love, Letters, Giraffe, Kleurpotloden, Crayons, Kleurplaat, Coloring page, Bruin, Brown, Wit, White, Mirtillamente, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Hoi, hoi lieve blogdinnen,

Mirtillamente


Gisteren is op de site van Mirtillamente
opnieuw een challenge gestart en voor
die challenge mocht ik gast-designer zijn.
Ook jullie kunnen meedoen, want "alles mag".

Giraf - Giraffe

Love, Letters, Giraffe, Kleurpotloden, Crayons, Kleurplaat, Coloring page, Bruin, Brown, Wit, White, Mirtillamente, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Zoals jullie op de foto kunnen zien
heb ik gekozen voor een giraf, giraffe,
die "verliefd" is op een lieveheersbeestje.

Gastdesigner- Guest designer

Omdat ik gastdesigner, guest designer,
voor de maand juni mocht zijn, mocht
ik nog een digi uitzoeken (naast de 2
digi's die ik al eerder gewonnen had
en ik koos voor een giraf, a giraffe.

Later


Helaas kwam de digi van Eve later dan
de inleveringsdatum van het kaartje,
dit alles vanwege problemen met het
weer in Italië (ook gezien op tv).
Voor alle zekerheid had ik toen
dit kaartje al naar Eve gestuurd.
De digi's van de giraf, giraffe,
heb ik inmiddels toch ontvangen.
Dank je wel, Eve, thanks Eve.

Liefde - Love

Love, Letters, Giraffe, Kleurpotloden, Crayons, Kleurplaat, Coloring page, Bruin, Brown, Wit, White, Mirtillamente, Crealies, All4You, ALL4YOU,
De nek van de giraf, giraffe, heb ik
onder het hart van het woord liefde,
love, doorgehaald. Hij is op zoek naar
het lieveheersbeestje (links onder).

Challenges


Met dit kaartje wil ik
graag meedoen aan:

Challenge 73 Crafty Animals
Week 20 Digi Choosday
Challenge 707 Little Red Wagon
Challenge 74 Love To Craft
Challenge 597 - 598 Word Art Wednesday

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs, Wilma

7 opmerkingen:

  1. Super dit kaartje en zo leuk de giraffe zijn hals erdoor gehaald dat geeft gelijk wat extra`s op een kaart, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is leuk geworden ! mooi kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Grappige digi en mooi ingekleurd. Leuk hoe je de nek van de giraffe zo onder het hart hebt gedaan. Gezellig dat je nog een keer meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Liefs, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n supermooie kaart heb je gemaakt als GD Wilma, heel leuk gedaan met zijn nek! Leuk dat je GD mocht zijn. En alvast gefeliciteerd met je top 3 plekje bij 'Triple B' challenges! 👏
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, wat een geinig kaartje met die giraffe! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit mooi gemaakt, heel leuk 😍 gezellig dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fabulous and fun card..
    Thank you so much for joining in with our challenge at Little Red Wagon, hope you will play again..
    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.