Pagina's

zondag 14 mei 2023

Zingen in de regen. Singing in the rain

Beterschap, Get well soon, Opkikkertje, Voor jou, Kikkers, Frogs, Regen, Rain, Bloemen, Flowers, Noten, Musical notes, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Zingen in de regen
Singing in the rain


Als het dan toch moet regenen,
kun je maar beter zingend
en genietend erdoorheen lopen,
met of zonder een paraplu.

Vragen - Questions


Zingen jullie wel eens in de regen?
Do you ever sing in the rain?

Lente of zomer?
Spring or summer?


Welk seizoen is jullie favoriete seizoen?
Lente of zomer?
Which season is your favorite season?
Spring or summer?

Favoriet - Favorite


Mijn favoriete seizoen, favorite season,
is de lente, spring, omdat in de lente,
spring, heel veel nieuw leven ontstaat,
de bloemen en de bomen gaan
bloeien, het gras wordt weer groen
en er worden heel veel jonge dieren
geboren en als het heeft geregend,
ruikt alles zo heerlijk fris en hebben
we veel minder last van de pollen.

Kikkers - Frogs

Beterschap, Get well soon, Opkikkertje, Voor jou, Kikkers, Frogs, Regen, Rain, Bloemen, Flowers, Noten, Musical notes, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Deze 2 kikkers, frogs, zijn vrolijk
en gaan zingend door de regen.

Muzieknoten - Musical notes

Beterschap, Get well soon, Opkikkertje, Voor jou, Kikkers, Frogs, Regen, Rain, Bloemen, Flowers, Noten, Musical notes, Crealies, All4You, ALL4YOU,
De muzieknoten, musical notes,
komen uit een klein doosje dat
nog ergens achter in een lade lag.

Challenges


Met dit kaartje wil ik
graag meedoen aan:

Challenge As you like it
(My favourite season is spring )
Challenge 254 Creative Fingers
Challenge 162 De Egel
Challenge 179 KIC
Challenge 668 Kraftin Kimmie
Challenge 595 - 596 Word Art Wednesday

Gewonnen - Won


Met dit kaartje ben ik
"Uncle of the Month" geworden
Beterschap, Get well soon, Opkikkertje, Voor jou, Kikkers, Frogs, Regen, Rain, Bloemen, Flowers, Noten, Musical notes, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs, Wilma

9 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke en lieve kaart, en hij past met die regen heel goed bij het weer hier.
    Ook erg leuk zijn die kleine muzieknootjes die je gebruikt hebt.
    Normaal vindt ik de lente ook heel fijn, als alles weer mooi kleurt en de plantjes weer boven de grond komen.
    Vorig jaar konden we ook eigenlijk altijd al heerlijk buiten zitten, maar helaas dit jaar een nat en koud seizoen, we zitten nu met maar 13 graden weer binnen bij de kachel.
    Dus wat mij betrefd, laat nu de zomer maar beginnen hoor.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Wilma schattige kikkers. Nee zing nooit in de regen dan ben ik het liefst binnen. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je gemaakt Wilma, knap gedaan! Fijn geheel heb je ervan gemaakt in deze kleuren! Ik sluit me bij je aan wat het seizoen betreft. Het frisse groen en jonge leven.... 🥰 Gefeliciteerd met je prachtige toppertje!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke opkikker is het Wilma! Daar word je gewoon vrolijk van. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So gorgeous and happy and fun, love it..
    Thank you so much for joining in with our challenge this fortnight at As You Like It..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele vrolijke opkikker-kaart Wilma. Wat een leuk plaatje en zo mooi gecombineerd met dat frisse groen. De muzieknootjes maken het helemaal af. Ik houd van alle dagen waarop de zon schijnt en het niet te warm is, zo'n 22 graden en dan 's-nachts een verfrissend regenbuitje. Elk seizoen heeft wel zijn charme voor mij..
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij KIC. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke en vrolijke kaart met die zingende kikkers onder de paraplu.
    Via mijn werk leerde ik ooit een s ene liedje:
    Als het gaat regenen kijk ik omhoog
    Mijn haren, mijn ogen ze blijven niet droog.
    Regen is lekker, regen is nat
    Laat maar komen, water zat
    Regen is lekker, regen is nat
    Regen is lekker nat.
    Ik zong dit vaak als ik met de kinderen op de fiets door de regen fietste.
    Werd je gelijk vrolijk.
    Daar moest ik aan denken toen ik jouw kaart zag.
    Dank je wel voor jouw creatie voor de uitdaging van de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.