Pagina's

woensdag 17 mei 2023

CaS-kaartje. Clean and Simple card

Felicitatie, Congrats,  Congratulations, Bloemen,  Flowers, Rose, Pink, Cirkels, Circles, Vierkanten, Squares, Crealies, All4You, ALL4YOU,

 Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

CaS - Clean and Simple


De schets van K&K sprak me meteen aan en
ik wist dan ook gelijk dat ik een CaS--kaartje,
Clean and Simple card, wilde gaan maken.

Luc


Luc zat naast me te "rommelen" in een
doosje met allerlei gestanste vormen
en andere dingen waar ik van dacht
dat ik die nooit meer zou gebruiken.
Daar zaten ook de bloemen, die jullie
op deze kaart zien, in en die mocht
Oma gebruiken om een kaartje te maken.

Bloemen - Flowers

Felicitatie, Congrats,  Congratulations, Bloemen,  Flowers, Rose, Pink, Cirkels, Circles, Vierkanten, Squares, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Dit zijn de bloemen, flowers die Luc
uit een doosje heeft gehaald en die
Oma mocht gebruiken voor een kaart.
De bloemen, flowers, zijn van stof, fabric.

Schets - Sketch

Felicitatie, Congrats,  Congratulations, Bloemen,  Flowers, Rose, Pink, Cirkels, Circles, Vierkanten, Squares, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Dit is de schets, sketch en ik vind
deze schets, sketch, zo mooi dat ik
deze schets, sketch, nog vaker
wil gaan gebruiken.....

Challenges


Met dit felicitatiekaartje wil ik
graag meedoen aan:

Challenge As you like it
(Spring is my favourite season because of
all new flowers and these flowers
I've got from Luc, our 3-year old
grandson. Further explanation "here")
Challenge 5 Beautiful Blossoms
Challenge 58 Creations in Pink
Challenge 494 Creative Knockouts
Sketch challenge K&K
Challenge 668 Kraftin Kimmie
Challenge 74 SheepSki Designs
Challenge 53 The Paper Funday
Challenge 4 We Love to Create
Challenge 595 - 596 Word Art Wednesday

TOP 5


Met dit kaartje ben ik bij
de TOP 5 terecht gekomen.
Felicitatie, Congrats,  Congratulations, Bloemen,  Flowers, Rose, Pink, Cirkels, Circles, Vierkanten, Squares, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je toppertje, en wat een mooi fleurig CAS. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke kaart in die kleur !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very sweet card Wilma, so pretty in Pink! Thanks for joining us at the Beautiful Blossoms and Paper Funday Challenges, we hope you'll share again soon.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou..... ik zit hier bijna te blozen! Ik heb de sketch namelijk gemaakt en jij geeft me een dik compliment. Dank je wel!
    Je kaart is heel leuk met dat felle roze en Luc heeft dat even goed voor je uitgezocht! Perfect voor de sketch.
    Dank je wel voor het meedoen. En ik kan je zeggen dat je deze sketch ook voor de volgende challenge bij K&K kan gebruiken (heb ik zelf ook gedaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely bold pink and white design, thank you for joining us at the Allsorts Challenge.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de leuke sketch
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes Ellen DT CIP

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute card.
    Thank you for joining us at Creative Knockouts.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a cute monochromatic card! Thanks for linking this up at Beautiful Blossoms Challenge! xoxo, Aimeslee

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.