Pagina's

zondag 21 mei 2023

2 uiltjes. 2 owls. Verliefd. In love

Verliefd, In love, Love, Uiltjes, Owls, Harten, Hearts, Schets, Sketch, Cirkels, Circles, Blaadjes, Leaves, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Schets - Sketch


In dit blogbericht liet ik al weten dat
ik de schets, die ik voor dat kaartje
heb gebruikt, vaker wilde gebruiken.
Ja, GerJanne.....vandaag is het zover!
GerJanne heeft namelijk de schets, sketch,
gemaakt en gaf een super leuke reactie.
Toch heb ik deze keer geen vierkant
kaartje, maar een rond kaartje gemaakt.

2 uiltjes - 2 owls

Verliefd, In love, Love, Uiltjes, Owls, Harten, Hearts, Schets, Sketch, Cirkels, Circles, Blaadjes, Leaves, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Dit is 1 van de 2 uiltjes, 2 owls,
die ik heb gebruikt. Ze kijken, van
een afstandje bezien, een beetje sip,
terwijl ze toch verliefd zijn.

Overhouden - Left over


Omdat ik nog een aantal uiltjes, owls,
kon overhouden, left over, laat ik die
een andere keer hier op mijn blog zien.

Challenges


Met dit kaartje wil ik
graag meedoen aan:

Challenge 53 The Paper Funday
Challenge 595 - 596 Word Art Wednesday
Challenge 72 Crafty Animals
Challenge 74 Love To Craft
May challenge Triple B

Winnaar - Won


Met dit kaartje heb ik bij
Love to Craft gewonnen.
Verliefd, In love, Love, Uiltjes, Owls, Harten, Hearts, Schets, Sketch, Cirkels, Circles, Blaadjes, Leaves, Papicolor, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs, Wilma

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, heel mooi gemaakt Wilma, en gefeliciteerd met je toppertje. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Those owls are so sweet and I love your card design! Thanks for inspiring us at The Paper Funday Challenge. Please share again soon.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n lief kaartje met de uiltjes Wilma. Heel leuk gedaan! En gefeliciteerd met je prachtige winnertje, dat is welverdiend!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zo snel al een tweede kaartje maakte met mijn sketch. En hij is hardstikke leuk! EN je hebt de nieuwe challenge gezien ? Daar kun jij vast wel wat mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute and pretty card!!
    Thank you for joining our challenge at Triple B!
    Diane TB Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Triple B}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love a good circle card, and that soft pink is perfect with these images! Thanks for joining us at the Paper Funday Challenge! Rachel DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.