Pagina's

donderdag 5 mei 2011

For My Mother-In-Law.

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de vele lieve reacties op mijn vorige kaart. Diverse dames hebben om het patroon gevraagd, maar het patroon is niet van Nel en al helemaal niet van mij. Wij willen niet met andermans veren gaan pronken maar ik wil wel proberen een aangepast patroon te maken en zal dat dan t.z.t. hier plaatsen. Dit uiteraand in overleg met Nel.

Bovenstaand tasje heb ik voor mijn schoonmoeder gemaakt. Ook zij viert zondag Moederdag ☺☺☺. In het tasje zitten een aantal paarse zeeproosjes.

Gebruikte materialen:
Tasje paars papier
Restjes lila glitter papier
Restjes lila papier
Creative Border CL CB 11 van Crealies
Creative Flower CL CS 02 van Crealies
Creative Shapes CL CS 03 en CL CS 11 van Crealies
Halve parelroosjes lila Ø 0,7cm
Dubbelzijdig plakband
Strass-lijm van Rico Design

Liefs Wilma

Challenges:
Challenge nr. 1 bij Divas By Design
Challenge nr. 4 bij Scr@p-Cards Challenge-Blog
Challenge nr. 9 bij Paper Crafting Journey
Challenge nr. 153 bij Flutter By Wednesday
Challenge bij For Fun

29 opmerkingen:

  1. Oooh Wilma...echt een WAUWWWW tasje!!!!! Wat is tie geweldig mooi!!!
    Helemaal GAAF!!!
    Knuffel Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is een leuk tasje om te krijgen.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Wilma, mag ik je schoonmoeder zijn? Al was het maar om dat tasje te krijgen (ha, ha). Prachtig stukje. Verdient een ereplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    wat maak je toch een prachtige dingen. Eerst de kaart hieronder, het is een schatje. En nu weer dit mooie tasje. Het zal heerlijk geuren met die zeepjes erin. Wat een leukerd.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje mina wat een geweldig tasje is dit geworden. Die vlinders en bloemen: in één woord geweldig.
    Je vorige kaart is ook helemaal top. Wat een leuke vorm.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh wat een prachtig tasje zeg ik denk dat we allemaal wel zo,n tasje voor onze moederdag willen krijgen Prachtig Wilma.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Werkelijk een prachtig tasje!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wilma je tas is schitterend, wat een mooi geheel.
    je hebt weer goed je best gedaan, ik vind alles prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig tasje Wilma, bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Scrap cards challenge blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,

    HIER heb je veel werk van gemaakt. Ik zie HIER ook dat je mooie vlinders en bloemen gebruikt hebt. En ohhhhhhhhhhh HIER heb je mooie parelroosjes, wat zijn die schattig zeg. Hartstikke mooi tasje!!

    lieve groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Wilma, je hebt het er naar druk mee met moederdag. Nou maar hopen dat jezelf ook zo'n prachtig kado krijgt.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi cadeau krijgt je schoonmoeder! Geweldig gemaakt!!! Prachtige details!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk tasje Wilma, dat zal je schoonmoeder vast op prijs stellen.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat knap Wilma, het is schitterend!!!

    Groetjes,m Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi tassie hoor !
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een prachtig tasje wilma

    fijn weekend '
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een pronkstuk Wilma! Schitterend gedaan! Ik ben zeker nog te jong om je schoonmoeder te zijn? :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh....woowwwww... en dan ook nog in mijn favoriete kleur...een plaatje van een tasje, wat zal je schoonmoeder hier blij mee zijn.

    Groetjes Helga
    (en verras me maar met veel mooie creaties als ik over een week weer terug ben)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Hoi Wilma,
    wat een prachtig tasje en mooie kleuren!
    Je schoonmoeder zal er erg blij zijn, dat weet ik nu al!
    Groetjes en fijne dag van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma
    ``````````
    Ik heb door je site gewandeld.
    En heb er erg van genoten,Zodat ik maar bij volgen op de knop heb gedrukt.
    Want wat ik heb gezien is prachtig.
    zal je site zeker geregeld bezoeken.
    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow! This is absolutely gorgeous! Your mother in law is going to be so lucky!! Thanks for joining us over at PCJ.

    Hugs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh my, this is amazing! Beautifully made, and a wonderful idea, lucky MIL! Great to see you joining us at FOR FUN this week, hope to see you again soon. Hugs, Ali x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauwww wilma wat een prachtige creatie's heb je gemaakt sorryyy dat ik niet op alles kan reageren en sorryy dat ik niet eerder bij je kon komen kijken en reageren.

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig tasje voor je schoonmoeder! Super.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is way too cute. Thanks so much for sharing with us on FOr fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What stunning 3d elements and fab mono look thanks for playing at Divas this time hugs rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is absolutely gorgeous and I happen to love the color purple! Thanks for playing along with Divas' first challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.