Pagina's

dinsdag 17 mei 2011

Wedding card - Trouwkaart


Trouwkaart n.a.v. de uitnodiging (vellum met 2 vlinders). Wedding card based on the invitation (vellum with 2 butterflies).

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Op 3 juni gaat een nichtje trouwen.
Dit kaartje heb ik gemaakt naar
aanleiding van de uitnodiging  met
alleen één klein verschil........ik kon
de vlinders niet "uit" het vel vellum
ponsen en daarom heb ik ze uit
vellum geponst en daarna op
het vellum geplakt ☺☺☺. Ik hoop
dat het zo duidelijk is.........hihihi.
Wat je niet ziet op de foto is de
parelmoer glans van het vellum.

Trouwkaart n.a.v. de uitnodiging (vellum met 2 vlinders). Wedding card based on the invitation (vellum with 2 butterflies).

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

21 opmerkingen:

  1. Zoozoo dit is een stijlvolle kaart...
    heel mooi...
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem prachtig wilma, een elegant kaart.
    nou ik snap wat je bedoeld, [lol].

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kaart met een chique uitstraling is het geworden Wilma!!
    Leuk gedaan en knap opgelost!!
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een chique kaart heb je gemaakt en die vlinders vind ik geweldig mooi.
    Groeten van Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, stijlvolle kaart.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma, hele mooie stijlvolle kaart hoort.
    Goed gedaan.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Wilma,

    Ik denk, denk, denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Heb je leuk gedaan door de uitnodiging terug te laten komen in je kaart. Dat maakt het juist persoonlijk, heb je aandacht aan besteed. Ik kan zoiets altijd wel waarderen.

    grrrrrrrroetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, dat je jouw kaart aanpast aan de trouwkaart. Persoonlijker kan eigenlijk niet. Maar los daarvan is het een heel chique kaart geworden. Mooi gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma
    ``````````
    Een practige,stijlvolle kaart.
    Echt schitterend gedaan.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi styl vol kaartje Wilma.
    Prachtig.
    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje! En ik begrijp wat je bedoelt hoor in je beschrijving! Knap gedaan!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een prachtige chique kaart heb je gemaakt!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi Wilma!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als ik ook even niet op let heb je toch alweer van alles voor elkaar hé. Als eerste super van je gastdesignerschap, heb ik ook pas gedaan is toch een eer. Dan je creaties zijn ook weer prachtig, je groene creaties in het bijzonder vindt ik echt prachtig. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi en stijlvol!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wilma,
    wat een chique kaart,
    daar zullen ze blij mee zijn!
    En ik begrijp je uitleg ook goed,
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.