Pagina's

donderdag 10 juli 2014

Christmas in July.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Belofte maakt schuld en omdat ik niet van schuld houd
laat ik vandaag, met de nieuwe Set of 3 no. 13,
opnieuw een kerstkaartje zien.

De workshop.....een extra rilrand maken,
heb ik voor dit kerstkaartje diverse keren uitgevoerd,
zowel met de Crea-Nest-Lies XXL no. 8 als
met de Crea-Nest-Lies XXL no. 10.

Dit kerstkaartje stond al op het Crealies-blog.


Dit is de Set of 3 no. 13 van dichtbij.

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Crealies items:
 

Liefs Wilma

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje weer Wilma...super leuk die kerstbloemetjes

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi (kleurtje ) kerstkaart.
    Ik heb nog niet mijn nieuwe set of 3 gebruikt(sorry hóór )komt wel goed
    (hihi)

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Wilma, leuk zeg al die malletjes van CreaLies. Gezellig dat je weer met ons mee doet met 52 weeks off.....groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en prachtige kerststerren. Fijn dat je deze week weer meedoet. Groetjes, Nelleke, DT 52 weeks of....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart Wilma, en wat heb je dat mooi gefiks met de die randen heelll mooi

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi rood is niet lelijk toch?! Prachtig kaartje wel een uitdaging om een kaartje te maken in een kleur. Maar net als de witte is deze ook mooi geworden.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma

    Al je creaties bekeken zijn schitterend.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuk gemaakt, een echte fleurige en kleurige Kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig om te zien hoe jij met 1 kleur papier zo iets moois weet te maken. Schitterend.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you for sharing your lovely crafting for my CHNC challenge extra for July - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wilma,

    Prachtige kaarten heb je weer op je blog staan en de kaarten helemaal in één kleur vind ik ook erg bijzonder. Als ik zoiets zelf maak heb ik altijd het gevoel dat ik iets mis, maar dat is bij jou zeker niet het geval.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW!!!! beautiful card :) So glad you joined us for our CHNC challenge extra this month

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.