Pagina's

maandag 21 juli 2014

Long time ago.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Is het op jullie blog ook zo rustig?
Zijn jullie dan allemaal op vakantie?

Ik niet.....ik ben, zoals ik in een vorig berichtje
al aangaf, nog steeds aan het "opruimen".
Laat ik het zo zeggen.....ik ben
met de zomer-schoonmaak bezig ben.
Tijdens zo'n opruim-aanval, die meestal
niet zo erg lang duurt, kwam ik dit labeltje tegen.

Op de allereerste DT-dag van Papicolor in 2012
gaf Lydia een workshop met Panpastels
en daarmee is dit labeltje bewerkt.
Ik kan me die dag nog helder voor de geest halen.
Het was daags voor onze vakantie en ik was
me toch een partij zenuwachtig.
Het labeltje heb ik bij thuiskomst zo goed
"opgeborgen" dat het 2 jaartjes zoek is geweest.

Tatatada......nog een keer.

Dit labeltje heb ik in mijn voorraaddoos opgeborgen.
Mocht ik een labeltje nodig hebben,
dan weet ik het nu te vinden.

Liefs Wilma

11 opmerkingen:

  1. WOW, tolle Karte, gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi tag en dat het nog heel is gebleven na 2 jaar.
    ja is ook rustig op mijn blog.
    maar ja vakantie en vandaag wat weer geweest om wat tedoen.
    och wij zijn er toch Wilma is dat niet genoeg [ lol ]

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, opruimaanval ! klinkt goed ! ik ben ook in zo'n bui denk ik, geen geknutsel, er komt gewoon niks uit mijn handen, dus schilder ik maar mijn traphal... pfff, toch met iets productief dan ! een hele leuke tag heb je daar gevonden !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie tag Wilma...fijn dat je hem teruggevonden hebt...kunnen wij er ook nog van genieten ;) Chique hoor zo helemaal in het wit,
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee hoor, ik ben nog gewoon aan het werk. Owkeej, nog 1 weekje dan, en dan mag ik ook gaan genieten van een wel verdiende vakantie (al zeg ik zelf). Deze tag is wel heel mooi zeg, zonde om 'm in de kast te laten liggen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooie label Wilma.
    Hartelijke groetjes van Veerle.
    http://veerleskaartenhoekje.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend labeltjes Wilma...wat zal hij triest geweest zijn dat je hem had vergeten wat hij is zooooooo mooi ;)
    Vakantie al gehad maar puffen van de warmte en dan komt er ook niet veel terecht van het knutselen ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb helaas nog geen vakantie Wilma, ben gewoon nog aan het ploeteren op het werk. Op het blog is het inderdaad rustig.
    Gelukkig heb jij iets heel moois geplaatst. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma,
    Schitterend en zonde dat hij al die tijd verborgen is geweest.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.