Pagina's

zaterdag 9 mei 2015

A Round Shape.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vanwege de bloghop van afgelopen donderdag,
laat ik vandaag mijn wekelijkse kerstkaartje zien.

Het lijkt misschien moeilijk, maar dat is het totaal niet.
Dit is een heel eenvoudig kaartje.....als je gebruik maakt
van Modern Patchwork stans no. 1 van Crealies.
Deze stansset bevat maar liefst 21 verschillende stansen.

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Crealies items:

Van harte wens ik iedereen een heel fijn,
gezellig en zonnig weekend toe.

Liefs Wilma

7 opmerkingen:

  1. grappig, al die stukjes 'taart'
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma,
    Ja het ziet er misschien moeilijker uit dan het is, maar ik vind het wel erg mooi, ook je vorige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit patchwork kerstkaartje Wilma....wat heb je er mooi diepte in aangebracht...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke orginele kerstkaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Wilma
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A great card - thanks for joining us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge Extra.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.