Pagina's

donderdag 28 mei 2015

Still Modern.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Wat is het rustig op het blog!
Zijn jullie nou allemaal op vakantie?
Of "zitten" jullie allemaal op Facebook?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook nogal
eens vertoef en dat ik de blogs, helaas, oversla.

Ook ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor
de demo van a.s. zondag 31 mei, met Crealies stansen,
Dit kerstkaartje zal ik daar ook laten zien.
Ik hoop jullie daar allemaal te mogen begroeten.

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen met:

Crealies items:

Nog een hele fijne donderdag toegewenst.

Liefs Wilma

6 opmerkingen:

  1. Geen Facebook hier en geen vakantie, dus ik kom gezellig langs op je blog, Wilma.
    Mooie kerstkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Ik zit ook veel op facebook. Het is veel gemakkelijker reageren. Je kunt ook gewoon vind ik leuken. Kost je minder tijd. Maar bloggen vind ik ook leuk.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje en inderdaad ik had geen tijd voor het blog door de pinksterdagen en mijn verjaardag dinsdag maar nu kom ik weer even bloggen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig patchworkkaartje Wilma....mijn meeste tijd breng ik toch op blogs door....heb wel facebook...maar doe er niet zoveel mee....en allebei vind ik niet nodig....
    succes zaterdag met de demo in Heesch

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk opgebouwd kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fabulous Christmas card, such a wonderful design.
    Thank you for joining us at CHNC Challenge Extra this month.
    Pauline
    x
    I'm having a little giveaway on my blog if you would like to take a look - http://craftingwithcotnob.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.