Pagina's

dinsdag 23 februari 2021

Liftkaart - Liftcard. Hartelijk gefeliciteerd - Congratulations


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Liftkaart - Liftcard


Dit is een, zoals dat zo mooi
wordt genoemd, liftkaartje.
Ik heb het kerstkaartje dat ik
vorige week hier liet zien gelift.

Challenge


wordt een liftkaartje gevraagd.
Een kaartje, maar dan wel
met een andere hoofdkleur.
Volgens mij is dat gelukt
en daarom wil ik met dit
liftkaartje meedoen aan:

Dit is de 3d-bloem.

En hier zien jullie de 2 kaartjes,
mijn kerstkaartje en het liftkaartje,
gezellig naast elkaar. Voor het
kerstkaartje heb ik een oud plaatje
gebruikt en voor het felicitatiekaartje
een, eveneens, oud 3d-plaatje.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Basis/Basic:

4 opmerkingen:

  1. Wauw! Ik vind je kaart prachtig! Die heb je mooi gelift van de al even mooie kerstkaart. Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad dat is zeker gelukt.
    Het is een hele mooie gelifte kaart geworden.
    Wat een mooie uitgesneden tekst heb je op beide kaartjes gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lift van dat kaartje Wilma. Heel mooi gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gelifte kaart is heel mooi geworden. Leuk dat je beide kaarten nog even naast elkaar laat zien.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.