Pagina's

zaterdag 27 februari 2021

Vriendenboek - Friends book


https://all4you-wilma.blogspot.com/2021/02/vriendenboek-friends-book.html

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag laat ik geen kaart
maar een kleurplaatje zien.

Poëziealbum
vriendenboek


Vroeger hadden wij het poëziealbum,
maar tegenwoordig noemt de jeugd dat
het vrienden- en vriendinnenboekje.

Nu Eva naar de basisschool gaat
moest zelfs Oma er aan geloven
om in haar vriendinnenboekje
te schrijven (ook over Opa) en
 te kleuren. Gelukkig geen straf,
want ik vind het heerlijk om zo
nu en dan eens wat te kleuren.

https://all4you-wilma.blogspot.com/2021/02/vriendenboek-friends-book.html
En nogmaals het gekleurde plaatje.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Zo'n plaatje inkleuren had ik nog niet gezien. Mijn kinderen hadden ook vriendenboekjes. En ga je nu ook inkleuren voor opa? Of vindt hij het stiekem ook leuk om weer eens de kleurpotloden te pakken?
    (ik reageer weer vanaf mijn DT account, want die robot kwam gisteren weer plagen)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.