Pagina's

vrijdag 18 juni 2021

Workshop - Tutorial. Hearts - Harten

Felicitatie, Congrats, Congratulations, Harten, Hearts, Butterfly, Workshop, Tutorial, Workshops, Tip, Tips, Crealies, Papicolor, All4You, ALL4YOU,

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Opdracht


Vandaag laat ik jullie een kaartje
zien dat ik in "opdracht" heb 
gemaakt. Gelukkig was het wel
een leuke "opdracht", waar ik met
heel veel plezier aan heb gewerkt.

Vlinder - Butterfly

Felicitatie, Congrats, Congratulations, Harten, Hearts, Butterfly, Workshop, Tutorial, Workshops, Tip, Tips, Crealies, Papicolor, All4You, ALL4YOU,
de dichte blauwe vlinder geplakt en
daarna "verschoven" op een zwarte
vlinder geplakt om "schaduw" te krijgen.

Alle zwarte onderdelen heb ik met
2 mm foam op de kaart geplakt.

Workshop - Tutorial


In woord en beeld wil ik hieronder
laten zien hoe ik de harten op dit
felicitatie-kaartje heb gemaakt.

Stap 1 - Step 1

Felicitatie, Congrats, Congratulations, Harten, Hearts, Butterfly, Workshop, Tutorial, Workshops, Tip, Tips, Crealies, Papicolor, All4You, ALL4YOU,
Ik ben begonnen met het stansen van
Op 2 harten heb ik met 3 verschillende
Bits & Pieces-stempeltjes de harten,
de blaadjes en de bloemen gestempeld.
Op het rechter hart heb ik Tekst & Zo

Op een smal strookje heb ik "klap om"
gestempeld en eveneens een smal
blanco strookje onder het rechter
hart met "hiep hiep Hoera" geplakt.
Zie bovenstaande foto no. 1.

Onder het hart met "hiep hiep Hoera"
heb ik foam geplakt met een open plek
voor een magneetje.....zie het sterretje.

Stap 2 - Step 2

Felicitatie, Congrats, Congratulations, Harten, Hearts, Butterfly, Workshop, Tutorial, Workshops, Tip, Tips, Crealies, Papicolor, All4You, ALL4YOU,
Het middelste hart van foto no. 1
heb ik met de bestempelde kant op
"hiep hiep Hoera" gelegd om zo het
blanco strookje om te vouwen en
vast te plakken. Op het sterretje
komt weer een magneetje om daarna
het linkerhart hier bovenop te plakken.

Stap 3 - Step 3

Felicitatie, Congrats, Congratulations, Harten, Hearts, Butterfly, Workshop, Tutorial, Workshops, Tip, Tips, Crealies, Papicolor, All4You, ALL4YOU,
Dit is dan het uiteindelijke resultaat.

Harten - Hearts

Felicitatie, Congrats, Congratulations, Harten, Hearts, Butterfly, Workshop, Tutorial, Workshops, Tip, Tips, Crealies, Papicolor, All4You, ALL4YOU,
Het felgele oplegvel heb ik met
plaatsen, van harten voorzien.

Overzichtsfoto
Overview photo

Felicitatie, Congrats, Congratulations, Harten, Hearts, Butterfly, Workshop, Tutorial, Workshops, Tip, Tips, Crealies, Papicolor, All4You, ALL4YOU,
En dit is dan de kaart samen
met enkele Crealies-producten.

Contact


Mocht er om wat voor reden iets
niet duidelijk zijn, jullie mogen
altijd contact met me opnemen en
als het kan help ik jullie graag.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma (voor Crealies)

Crealies producten


Crealies Basis/Basic:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Stansen/Dies:
8 magneetjes van 8 mm doorsnede en 1 mm dik. 8 magnets of 8 mm diameter and 1 mm thick. Dubbelzijdig klevend foam 1 mm. Double sided adhesive 1 mm. Dubbelzijdig klevend foam 2 mm. Double sided adhesive 2 mm. Mini clear-stempels, 3 "open" en 3 "dichte" bloemen. Little clear-stamps (max 20 mm), 3 "open" and 3 "closed" flowers.
Mini clear-stempels (max 20 x 19 mm), 6 blaadjes. Mini clear-stamps (max 20 x 19 mm), 6 leafs. Mini clear-stempels (max 15 x 14 mm), 3 "open" harten en 3 "dichte" harten. Mini clear-stamps (max 15 x 14 mm), 3 "outline" hearts and 3 "solid" hearts. Clearstempels "Proficiat een fijne dag" en "hiep hiep Hoera" in 2 verschillende lettertypes. Clearstamps "Congratulations have a nice day" (Dutch words) and "hip hip Hurray" (Dutch words) in 2 different fonts. Clear-stempels woordstrips, waaronder "klap om". Clear-stamps wordstrips, including "flip over" (Dutch words).
Set van 3 slimline-stansen in ticket vorm. Set of 3 slimline-dies in ticket shape. Set van 7 stansen om harten te maken met dubbele stiksteeklijn. Set of 7 dies to make hearts with double stitching line. Set van 2 stansen om "open" vlinders te maken. Set of 2 dies to make "open" butterflies.
Set van 2 stansen om "open" bloemen te maken. Set of 2 dies to make "open" flowers. Set van 4 stansen om 3 vlinders te maken (1 stans voor het lijfje). Set of 4 dies to make 3 butterflies (1 die for the body). Set van 3 bloemen-stansen. Set of 3 flower-dies.
I am proud to be a designer for Crealies

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met de hele mooie vlinder en hart, leuke tutorial maakte je.
    Ook de kerstkaart hieronder is erg sjiek,schitterend.
    Een fijn weekend en lieve groetjes wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super fleurig kaartje en wat een duidelijke beschrijving heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Wilma, wat is dit leuk bedacht! Een heel mooi kaartje is het en het lijkt toch net DP, die hartjes, maar je hebt het zelf gestempeld! Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.