Pagina's

woensdag 30 juni 2021

Kleurenkaartenteam Neongroen en Antraciet-grijs. Neon-green and Anthracite-grey

Opkikkertje, Opkikkerkaartje, Buidelkaart, Get well soon, Bloemen, Flowers, Kikkers, Frogs, Strik, Bow, Knopen, Buttons, Crealies, All4You, ALL4YOU,

 lieve blogdinnen,

Kleurenkaartenteam


Het is vandaag de laatste
woensdag van deze maand,
tevens de laatste dag van deze
maand, dus ziet blogland voor
heel veel mensen groen en grijs,
want het is tijd (6de keer) voor

En het wil zeggen dat dit jaar
er al bijna voor de helft opzit.
Waar blijft de tijd?
De tijd voor mij gaat zeker in, o.a.,
het maken van allerlei kaartjes
zitten.....het worden er steeds meer.

Het "blogarchief" groeit gestaag
en ook de cijfers achter
de  labels blijven "groeien".

Koffie of thee. Coffee or tea

Neem gerust een kopje koffie,
of thee.....want er volgt nog meer.

Neongroen - antraciet-grijs
Neon-green - anthracite-grey

Opkikkertje, Opkikkerkaartje, Buidelkaart, Get well soon, Bloemen, Flowers, Kikkers, Frogs, Strik, Bow, Knopen, Buttons, Crealies, All4You, ALL4YOU,
wordt naast het neongroen van
de vorige keer antraciet-grijs
gevraagd en deze combinatie
komt van Nelleke vandaan.
Ik vond het geen makkelijke
combinatie want ik kwam steeds
uit op een condoleance-kaartje.
Dat kaartje laat ik hier nog
wel een ander keertje zien.

Buidel-opkikker-kaartje
Pouch-card


Toch heb ik uiteindelijk iets
geheel anders gemaakt en wel
een buidel-opkikker-kaartje
waar ik, zodra ik het afgeef, ook
nog eens iets lekkers in kan doen.
Net iets vrolijker.....nietwaar?

Close-up

Opkikkertje, Opkikkerkaartje, Buidelkaart, Get well soon, Bloemen, Flowers, Kikkers, Frogs, Strik, Bow, Knopen, Buttons, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Dit kikkertje zit naar
"opkikkertje" te loensen.

Close-up

Opkikkertje, Opkikkerkaartje, Buidelkaart, Get well soon, Bloemen, Flowers, Kikkers, Frogs, Strik, Bow, Knopen, Buttons, Crealies, All4You, ALL4YOU,
En als je hier niet van opkikkert,
dan.....weet ik het ook niet meer.

Helaas kan ik nu niet bij jullie
komen kijken. Toch zal ik, zo
snel als maar mogelijk is, bij
 jullie een reactie achterlaten.
S.v.p.....even geduld en niet
allemaal tegelijkertijd gaan roepen.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma


Crealies Stansen/Dies:

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke op kikkerkaart in deze kleuren.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een schattig kaartje en zo`n leuk model!
    liefs xx`

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig kaartje, een blij mens wordt sneller beter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, hier kikker je zeker weten wel van op, wat een leuke kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke (op)kikkerkaart, Wilma. En wat een grappige blogpost.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart met die opkikkertjes, Wilma. Ziet er heel vrolijk uit.
    En ik moest wel lachen om je blogpost, met die aansporing om koffie of thee te gaan drinken onderweg. Zo lang was het nu toch ook weer niet. Maar ik heb lekker een bakkie thee gedronken ;-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super leuk opkikkerkaartj heb je met deze kleurencombiatie gemaakt Wilma...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk modelletje!! En aan neon kikkers heb ik helemaal niet gedacht maar dat is gewoon super. Maar ja mijn kaartje is al klaar. Haha.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supertof opkikkerkaartje in de kleuren van het KKT!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke opkikker!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt er een hele leuke opkikker kaart van gemaakt Wilma....daar knap je zeker van op!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahaha, kikkers, daar heb ik ook nog over getwijfeld, niet gedaan... een volgende keer misschien
    de jouwe is helemaal geslaagd !
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supergaaf model en helemaal leuk met die kikkertjes en de tekst erbij!
    Daar word je in elk geval vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van je kaart en verhaaltje kikker je al op. De kaart is leuk geworden en is lekker vrolijk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Wilma,

    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kaart...

    Wat is jouw kikkerkaart leuk geworden! Ik zag ze vanmiddag al maar kon op mijn werkpc niet reageren. Nu pas tijd na een bestuursvergadering van ons theater...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.