Pagina's

donderdag 17 februari 2022

Een kleine gnome. A little gnome

Een rood-wit kerstlabel/tag met daarop een kleine gnome, een ster en 2 kerstbloemen. A red and white Christmas label/tag with a small gnome, a star and 2 Christmas flowers.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Kaartjes - Cards


kerstkaart met een hert en de vouwkaart
en de kleine kaart van vorige week
met een pinguïn heb ik vandaag voor
jullie het 2de kaartje met een gnome.
De vouwkaart kun je "hier" zien.

Kleine gnome - Little gnome


Voordat ik aan het eerste kaartje
begon heb ik van de plaatjes die
ik wilde gebruiken 2 afdrukjes
gemaakt.....1 kleine en 1 grotere.
Dat waren in totaal 6 plaatjes.
Nu zijn de plaatjes op en moet ik
weer iets anders gaan verzinnen.

Close-up ster - star

Een close-up van de ster in 3 lagen (rood, wit en rood) met een plakparel in het midden. A close-up of the star in 3 layers (red, white and red) with an adhesive pearl in the middle.
Als het even kan wil ik graag
een ster op mijn kerstkaartje.

Kerstbloem - Christmas

Een close-up van de kerstbloem in 3 lagen (rood, wit en rood) met een plakparel in het midden. A close-up of the Christmas flower in 3 layers (red, white and red) with an adhesive pearl in the middle.
En dit is mijn favoriete kerstbloem.

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 581 CHNC

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

Set van 3 stansen om sterren van verschillende grootte te maken. Set of 3 dies to make stars of different sizes. 3 stansen voor poinsettia's. 3 dies for poinsettia's. Stansen voor "Fijne kerst". Dies for "Merry Christmas" (Dutch words).
I am proud to be a designer for Crealies

12 opmerkingen:

  1. Schitterende kerstkaart mooie stansen en hij spat van het scherm af Wilma, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toffe labelkaart!
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke labelkaart met de schattige gnome Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie labelkaart Wilma. Erg leuk gedaan weer.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk labelkaartje Wilma,
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf Wilma !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd met de kleine Gnome Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke gnome is dat! Mooie tag..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een leuk kerstkaartje met een gnome deze week.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtige labelkaart in het rood en wit met de mooie Gnome Wilma.
    De vouwkaart is ook een beauty!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een mooie Kerstkaart gemaakt Wilma, leuk model ook met de grappige Gnoom.
    Fijn weekend gewenst!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.