Pagina's

dinsdag 8 februari 2022

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten Dag 9 - Day 9. Zonnebloem - Sunflower


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Inspiratie estafette


Vandaag is het inspiratie dag 9 met
de nieuwe producten van Crealies.

Zon - Sun


Als de zon buiten niet schijnt,
halen we de zon naar binnen.

Zonnebloem - Sunflower


Ik mocht aan de slag met
de prachtige zonnebloem en
ik heb deze met kleurpotloden
gekleurd op wit fluweel karton.

Close-up bloem - flower

Een close-up van een gestempelde en ingekleurde zonnebloem. A close-up of a stamped and colored sunflower.
De zonnebloem heb ik gestempeld
met een licht-groene inkt.

Challenge



Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma (voor Crealies)

Crealies producten


Crealies Basis/Basic:

4 opmerkingen:

  1. Wauw schitterende kaart de zon is te voelen :) Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 'n mooie, zonnige kaart in deze kleurtjes. Daar zijn we zo langzamerhand wel weer aan toe...
    Mooie dag,
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Wilma, heerlijk zonnig daar ben ik aan toe. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.