Pagina's

dinsdag 5 april 2022

Felicitatie. Congrats. Flip flap kaart - card. Voor - For Marjo


Een flip flap felicitatiekaart in lila, paars, groen en bijpassend design-papier. A flip flap congratulations card in lilac, purple, green and matching design paper.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor - For Marjo


Dit kaartje heb ik gemaakt
voor mijn vriendin Marjo.

Corona


Een paar dagen voor haar
verjaardag kreeg ik een appje
met de mededeling dat ze haar
verjaardag niet kon vieren,
want ze had corona opgelopen.

Felicitatie - Congrats


Maar wat in het vat zit, verzuurt
gelukkig niet en al kreeg ze
dit kaartje na haar verjaardag, ze
vond het een mooi kaartje.

Flip flap kaart - card


Een dergelijk kaartje heb ik al
een keer eerder gemaakt, maar
dan als een kerstkaart en omdat
die kerstkaart tamelijk groot
uitviel heb ik de maten voor
dit kaartje behoorlijk aangepast.

Verschillen - Differences


Ook gaat dit felicitatiekaartje op
een andere manier "open", want
nu kun je aan de rechterkant aan
het lintje trekken. Voor iemand
die rechts is, gaat dat "beter".

Klik "hier" voor de verschillen.

Open kaart - Open card

De open flip flap kaart met de cijfers 66 die dan zichtbaar worden. The open flip flap card with the numbers 66 that then become visible.
Als je dan aan dat lintje trekt,
komt haar leeftijd tevoorschijn.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies producten


Crealies Stansen/Dies:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.