Pagina's

donderdag 11 augustus 2022

Kerstvreugde. Christmas joy


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Kerstvreugde
Christmas joy


Ook voor dit kerstkaartje ligt de
start bij The Stamping Cottage.
"Hier" en "hier" zijn de vorige
kaartjes te zien. En het kleine
kerstkaartje van 2013. Oud hè?

Kerst - Christmas

Van "Christmas" heb ik "mas"
omringd met een identipen,
zodat de tekst beter te lezen is.

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 606 CHNC

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

13 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart Wilma. Leuk met de rondjes en wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Wilma. Ook je bedankkaartje van je vorige post is mooi geworden. Ik heb trouwens kaarten gemaakt n.a.v. je kaart van 26 juli en het filmpje. Een vierkante versie heb ik woensdag op mijn blog geplaatst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kerstkaart, weer eens heel wat anders.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje met de cirkels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, Wilma. Prachtig met die zilveren tekst en spetters en die cirkels.
    Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kerstkaart en de structuur op de rondjes is goed te zien. Leuk ook die spetters erbij.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart Wilma. De structuur op de rondjes is duidelijk te zien en ook de spetters vind ik er leuk bij.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een supermooie sfeervolle kerstkaart maakte je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Wilma, bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Wilma. Ik hou wel van deze kleurtjes voor kerst,
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijna een week verder, maar alsnog een reactie ;)
    Mooie kaart heb je gemaakt, gave kleurencombi!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.