Pagina's

dinsdag 16 augustus 2022

We houden van je. We love you. Babyshower


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ja, we hebben het heel erg druk gehad
in juli, want naast de familiereünie,
hielden Ben en Kaitlin een babyshower.
Eerst wist ik niet goed wat ik me er
bij voor moest stellen, maar na
wat heen en weer geappt te
hebben, werd het me duidelijk.

Babyshower


In Amerika schijnt een babyshower
heel normaal te zijn en omdat Kaitlin
uit Amerika komt heeft ze deze traditie
mee naar Nederland gebracht.

Vanwege de babyshower zijn Kaitlin
en ik gaan winkelen, shoppen. Ben kon
zo thuis, samen met Megan, de zus
van Kaitlin, e.e.a. voorbereiden.
Kaitlin wist wel dat er een babyshower
aan zat te komen, maar niet wanneer.

Een jongen - A boy

Zodra je "de band" los haalt en
door de opening haalt komt 
"A BOY" tevoorschijn, want we
weten al dat er een jongen
geboren gaat worden.
Ook weten we zijn naam al.
Toch wil ik die nog even
voor jullie "geheim" houden.

We houden van je
We love you

De flap opent aan de onderzijde
en toont diverse harten en
"We love you". Al ben je nog
niet geboren.....we houden nu
al van je, we love you already.

Baby

De baby "ligt" daar weer onder.
Hij ligt lekker in zijn bedje
te genieten terwijl buiten
de maan schijnt.

De maten van dit kaartje, mapje,
heb ik ten opzichte van het
vorige kaartje, mapje, enigszins
aangepast.....kijk "hier" maar.

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie creatie Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Wilma, hele mooie creatie heb je gemaakt!
    Veel op te zien, na elk flapje komt er weer iets anders tevoorschijn.
    Knap gedaan hoor.
    Nog een mooie dag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat origineel en alvast gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk Wilma! Een heel gaaf kaartje en die babyshowers hoor je overal nu. Echt overgewaaid uit Amerika. Ik blijf het bijzonder vinden om al zo'n feest te vieren terwijl je nog niet weet of alles goed en gezind zal zijn, maar dat zal mijn leeftijd wel zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.