Pagina's

donderdag 8 september 2022

Kerstboom. Christmas tree


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor onze wekelijkse knutselmiddag
had ik een kaartje meegenomen om
af te maken en dat ging sneller dan
ik had verwacht. Toen ben ik
maar een plaatje gaan uitknippen,
omdat ik verder niet het juiste
papier en stansen bij me had.

Kerstboom - Christmas tree


Van Julia mocht ik de stansen
voor deze kerstboom, Christmas
tree, gebruiken. Zelfs het papier
komt van Julia vandaan.
Dank je wel Julia.

Open

midden opgeplakt.

Challenges


Met dit kerstkaartje wil ik
graag meedoen aan:
Challenge 610 CHNC
September Challenge CHPP

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies Stansen/Dies:

12 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige kerstboomkaart, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend MOOI Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kerstboom met het leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstboomkaart heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstboomkaart. Ik vind de mal geweldig mooi, maar veel te duur, de prijzen van de mallen zijn ook al zo gestegen. Dus laat deze aan me voorbij gaan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zeg dat is nog eens een leuke kaart, een prachtige kerstboom. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf model kaart, Wilma. En heel leuk papier. Lief van Julia dat je het mocht gebruiken.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met die leuke stans Wilma. Mooi dessin-papier ook.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kerstkaart is dit zeg en ook heel mooi papier heb je gebruikt. Groetjes, Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card Wilma. What a beautiful result from that die. Thank you for entering the Something Beginning with S Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a lovely card!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.